امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 25th, 2015 8:55 | کد خبر : 8906 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

محمد ابراهیمی معاون فرماندار بیله سوار شد

بعد از استعفای محمدباقر بهشتی معاون سابق برنامه‌ریزی استاندار اردبیل، این بار با کنار گذاشتن برادر او از سمت معاونت فرمانداری بیله‌سوار گزینه جدید منصوب شد.

بنا به پیشنهاد فرماندار بیله‌سوار، استاندار اردبیل در حکمی محمد ابراهیمی را به سمت معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار منصوب کرد.

مجید خدابخش در بخشی از این حکم ابراز امیدواری کرده که نامبرده با بهره‌گیری از همه توان و تجربه خویش در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و خدمت‌رسانی به مردم منطقه با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی موفق باشد.

پیش از این بهشتی معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار بود.

ابراهیمی در 27آذرماه سال جاری به سمت بخشدار مرکزی پارس آباد معرفی شده بود که بدون آنکه شروع بکار کند با مخالفت برومند نماینده پارس آباد و بیله سوار از این سمت کنار گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظرات

از اصلاندوز

با تبریک به اقای ابراهیمی ارزو داریم در پیشبرد برنامه ها وخدمت رسانی به مردم موفق وموید باشند.

شهروند مغانی

انتخاب شایسته آقای ابراهیمی بعنوان معاون فرماندار بیله سواررا به مردم شریف ومرزداران غیوربیله سوار تبریک گفته از خداوند منان برایشان توفیق خدمت روزافزون آرزومندیم . درایت وهوش آقای حلیم درانتخاب همکار توانمند وکاردان قابل تحسین بوده برای آقای فرماندار نیز این انتخاب شایسته واصلح را تبریک عرض می نماییم .