امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 15th, 2015 10:36 | کد خبر : 9290 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

محمد ابراهیمی بالاخره سکان معاونت فرمانداری بیله سوار را به دست گرفت

“محمد ابراهیمی”، بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان، به عنوان معاون فرماندار شهرستان مرزی بیله سوار معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش مغانه، آیین تودیع و معارفه معاونین قبلی و جدید فرماندار بیله سوار در سکوت کامل رسانه ای و بدون حضور مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

برای تصدی پست معاونت فرمانداری این شهرستان چند گزینه مطرح بود که سرانجام پس از کش و قوس های زیاد، با حکم استاندار اردبیل “ابراهیمی” به این سمت انتخاب شد.

مجید خدابخش استاندار اردبیل، در بخشی از این حکم ابراز امیدواری کرده که نامبرده با بهره‌گیری از همه توان و تجربه خویش در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و خدمت‌رسانی به مردم منطقه با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی موفق باشد.

ابراهیمی که سمت هایی همچون بخشدار بخش مرکزی گرمی و اولین بخشدار اصلاندوز را تجربه کرده، در ۲۷آذرماه سال جاری در مراسمی به عنوان بخشدار مرکزی پارس آباد معرفی شد که به علت مخالفت برومند نماینده پارس آباد و بیله سوار، نتوانست شروع به کار کند.

پیش از این “علی بهشتی” معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار بود.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

سلطانوند

انتصاب شایسته جناب آقای حاج محمد ابراهیمی به عنوان معاون فرماندار شهرستان بیله سوار را به مردم شریف ومرزداران با غیرت شهرستان بیله سوار از صمیم قلب تبریک عرض نموده ازخداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی وتوفیق خدمت روزافزون مسئلت میدارم.

حسن

آقای استاندار پیش از این ابراهیمی را به سمت بخشدار مرکزی پارس آباد انتخاب و معرفی کرده بود که با مخالفت برومند بی نتیجه ماند . حرف با من با استاندار است که وقتی عریضه ات را نمی خونن پس چرا چنین افرادی را ضایع می کنی؟ من اگه جای ابراهیمی بودم هیچ پستی را قبول نمی کردم.

علی رضا ارژنگی رونامه نگار

اقای محمد ابراهیمی معاونت محترم فر مانداری شهرستان مرزی بیله سوار مغان مسوولیت جدیدتان مبارک باشد انشاالله شناختی که من بعنوان همکار -دوست و همسنگر جبهه های جنگ حق علیه باطل دهه 70 از شما برادر عزیز و توانمند سراغ دارم با توجه به تجارب خدمت رسانی به مردم در طول 20 سال و اندی در مسوولیتهای مختلف از جمله حدود 10 سال او لین بخشدار اصلاندوز شهرستان مرزی پارس اباد مغان 6 سال بخشدار شهرستان گرمی معاونت و کار شناس بخشداران شهر توریستی سرعین وشهرستان نیر وکارشناس ویژه معاونت برنامه ریزی استانداری اردبیل دلیل بر کاردانی و توانمندی شماست امید وارم در خدمت رسانی به مردم مرزی و مرزبانان واقعی شهرستان همیشه در صحنه بیله سوار مغان همانطوریکه اقای دکتر خدابخش استاندار محترم به ان ا شاره نموده است در پیشبرد اهداف دولت اقای دکتر حسن روحانی که با شعار تدبیر و امید در 24 خرداد سال 1392 سکاندار و هدایت دولت را بر عهده گرفت منشا خیر و برکت بوده باشی

وحید

شناختی که سالها از آقای ابراهیمی داریم ایشان فردی با تجربه وجز مسئولین موفق وکارآمد در پستهای مختلف بوده وشجاعت قاطعیت ایشان در تصمیم گیری ها مثال زدنی میباشد انشاالله درپست جدید نیز همچون گذشته موفق وموجب خدمت پر برکت به مردم فهیم شهرستان بیله سوار ومنشا خیر وبرکت برای اهالی مغان باشند . برایشان از خداوند منان ارزوی توفیق مسئلت داشته و این فرصت خدمت را تبریک میگویم .

شهروند اصلاندوز

انتصاب بجا وشایسته اقای محمد ابراهیمی را به مردم بیله سوار تبریک میگویم امیدوارم با همدلی وصمییت در پیشبرد اهداف مثبت قدم بردارند ایشان لایق پستهای بالاتر می باشند امید است مردم بیله سوار قدر ایشان را بدانند واز تجربیات ایشان نهایت استفاده را بکنند.

عزیززاده

موفقیت اشان را از خدای متعال خواهانم و امیدوارم خادمی ارزشمند برای مردم و منطقه باشد