- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

محله های زیرنهرتراب و محمدرضالو از نبود امکانات ورزشی رنج می برند

1111

گهگاهي عده اي از جوانان اين مناطق با هزينه هاي خود، امكانات ورزشی اوليه اي از قبیل توپ و تور تهیه و در زمین خاکی و روباز بازی می کنند و از این طریق باعث ترغیب دیگر جوانان به ورزش و شور و نشاط اهالي مي شوند.

در مناطق مذكور فضا به اندازه كافي براي ساخت سالن ورزشي و حتي زمين چمن وجود دارد كه عنایات و توجه مسوولانه مسوولان مربوطه را مي طلبد.

اگر واقعاً نگران رشد و شیوع اعتیاد بین جوانان و گرایش آنان به قلیان و مواد دخانی هستیم، نباید توسعه اماکن ورزشی و تشویق و ترغیب قشر جوان و نوجوان به پرداختن ورزش را فراموش کنیم چرا که فعالیت های بدنی و گسترش فضاهای ورزشی تاثیر مستقیم و بسزایی در مبارزه با موادمخدر دارد و مانع گرفتار شدن این قشر در دام موادافیونی و قلیان می شود.

محلات محمدرضالو و مطهری، نزدیک 40هزار نفر جمعیت دارد و به همین لحاظ فقط و فقط در ایام و موسم انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر در کانون توجه کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی قرار دارند. کاندیداها در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و شورای شهر برای جلب و کسب آرای آنان وعده هایی را برای توسعه و بهبود وضعیت این محلات پرجمعیت داده اند که متاسفانه بعد از سپری شدن انتخابات، افراد پیروز انتخابات اعم از اعضای شورای شهر و نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره های قبلی و فعلی، فراموش کرده اند که اصلاً محله هایی به نام های زیر نهرتراب و محمدرضالو نیز هست و نتوانسه اند و یا بهتر بگوییم نخواسته اند به قولشان عمل و دِینشان را نسبت به مردم این مناطق ادا کنند.

نوجوانان، جوانان و اهالي این دو محله از اعضای شورای شهر و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ناامید شده اند لذا به همت و حمايت فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان ذی ربط امید بسته اند.

11111

 

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "محله های زیرنهرتراب و محمدرضالو از نبود امکانات ورزشی رنج می برند"

#1 Comment By ناشناس On 2014/08/07 @ 8:41 ب.ظ

نمایندگان فقط به فکر خودشان هستند