امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 25th, 2014 7:31 | کد خبر : 5487 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

محصولات سردرختی کشت و صنعت مغان به کشورهای ترکیه و آذربایجان صادر می شود

سرپرست مجتمع باغات میوه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از صدور محصولات سردرختی این شرکت به کشورهای ترکیه آذربایجان خبر داد.

IMG_5084

امین دیدار، در مصاحبه با خبرنگار مغانه گفت: از زمان آغاز فصل برداشت میوه تا کنون حدود سه هزار تن انواع محصولات سردرختی شامل گوجه سبز، گیلاس، زردآلو، هلو و آلو از باغات شرکت مغان برداشت شده است.

وی، با بیان اینکه برداشت محصولات باغی همچنان تداوم دارد، افزود: امسال میوه های تولیدی کشت و صنعت و دامپروری مغان علاوه بر شهرها و استان های مختلف کشورمان، در بازارهای مصرف کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز عرضه می شود.

وی، اضافه کرد: در زمان حاضر برداشت هلو، شلیل زودرس و نوعی دیگر از آلو در حال انجام است و تا شهریور ماه ادامه می یابد.

او، کیفیت میوه های شرکت را در سال جاری مطلوب توصیف کرد و با اشاره به بازارپسندی تولیدات باغی کشت و صنعت مغان، گفت: محصولات سردرختی این بنگاه بزرگ اقتصادی به دلیل مرغوبیت بالا و کیفیت ممتاز خود، از شهرت خوبی در سراسر کشور و حتی کشورهای یاد شده برخوردار است.

دیدار، با اشاره به نقش و اهمیت صنعت بسته بندی در سلامت محصول و فروش آن، اظهار کرد: میوه های برداشت شده شرکت مغان، بعد از بسته‌بندی مناسب و سورتینگ با اهداف صادراتي روانه بازارهاي خارجيو داخلی می شود.

شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن دو هزار و 600 هكتار باغات مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، كارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چندین واحد تولیدی دیگر، از شركت های منحصر به فرد كشور محسوب می شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات