امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 10th, 2015 4:01 | کد خبر : 12125 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی حوزه پارس آباد مغان اعلام موجودیت کرد+تصاویر

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی حوزه شهرستان مرزی پارس آبادمغان اعلام موجودیت کرد.

به گزارش مغانه، در جلسه ای که امروز چهارشنبه با حضور “اللهویردی خسروی” دبیر شورای مرکزی مجمع استان اردبیل در پارس آباد برگزار شد، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی حوزه این شهرستان رسماً اعلام موجودیت و فعالیت خود را شروع کرد.
در این نشست با تصویب شورای مرکزی مجمع فرهنگیان استان، “علیرضا اصغری” از فعالان فرهنگی پارس آبادمغان به عنوان رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی حوزه این شهرستان انتخاب شد.
در ادامه همچنین دبیر شورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه استان اردبیل و اعضای مجمع در پارس آباد با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
در این نشست، خسروی دبیر شورا ضمن تبیین اهداف، برنامه ها و سیاست های مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، اصغری را رسماً به عنوان رئیس این مجمع در پارس آباد معرفی کرد.

IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۸۰۸۴۰ IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۸۴۴۲۸ IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۸۴۵۳۲ IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۸۴۵۴۸  IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۸۴۶۴۲ IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۸۴۷۱۰ IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۹۲۱۳۷ IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۹۲۱۵۰  IMG_۲۰۱۵۰۶۰۹_۱۹۲۲۲۵

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

خدایا به دادمان برس

ناشناس

امیدوارم قصدشان خدمت باشد نه کسب ثروت و قدرت

عاشق مغان

بنظرم اگه اقای نظرپور انتخاب میشد بهتر بودیا اقای بلوط زاده

دلسوزمغان

سلام چه کسی به این عزیزان افتخار دان مجمع تشکیل بدهند. اینا همشون در همه مجمع ها هستند

ناشناس

به تمامی این عزیزان تبریک میگم و از خداوند کریم و حکیم میخواهم که راه شما ها را هموار کند و در آخر امید آن دارم که در مسیری که خدمت به خلق الله است قدم بردارید با تشکر

ناشناس

کاری به این مجمع و اعضا یآن ندارم. می خوام اینو عرض کنم که فرهنگیان پرجمعیت ترین و د رعین حال تاثیر گذارترین قشر منطقه و کشور هستند. اگر اتحاد و انسجام و وحدت در بینشان حاکم باشد می توانند ازیک فرهنگی و معلم توانمند حمایت و راهی مجلس کنند و در انتخابات شورای شهر نیز می توانند از بین خود افرادی را حمایت و با رای بالایی به شورا بفرستند. ولی متاسفانه تشتت و انشقاق بین این قشر باعث شده جامعه فرهنگیان نتوانند در انتخابات آنطور که باید اثربخش باشند. امیدوارم این مجمع از ظرفیت عظیم قشر فرهنگی به نحو شایسته و در راستای مصالح عمومی بهره ببرد.

ولایت مدار

بنده بعنوان یک فرهنگی این مجمع را رد میکنم و کسانی که در این مجمع حضور دارند از افراد عقده ای این شهرستان میدانم
این جمع بیشتر به نشست اصلاح طلبان شبیه است تا…

نورزاده

با سلام. جهت اطلاع دوستان عرض شود که اولا مجمع فرهنگیان ایران اسلامی یک تشکل رسمی ودارای مجوز از ماده ده کمیسیون احزاب وزارت کشوراست که در سال ۸۲مجوزش صادر شده است. این تشکل هم صنفی و هم سیاسی میباشد که بیشتر گرایش اصلاح طلبی اعتدالی دارد.امیدواریم که این تشکل و همچنین انجمن اسلامی معلمان سایر تشکلهای منتسب به معلمان زحمتکش در ایجاد انسجام و اتحادبین معلمان گام بردارند و در جهت ارتقا منزلت ومعیشت معلمان با اعتدال و قانون مندی حرکت نمایند..امیدواریم دوستان وهمشهریان گرامی در کنار نقدهای سازنده از چنین تشکیلات قانونی استقبال نمایند چرا که اگر احزاب وتشکلهای قانونی قدرتمند شوند چه اصولگر وچه اصلاح طلب به نفع نظان میباشد وعلاوه بر آن وجود انتخابات حزبی و رقابتی از ورود پولهای کثیف به انتخابات جلوگیری و طایفه گرایی را نیز تدریجا از بین میبرد. تشکر از اطلاع رسانی وتحلیلهای بیطرفانه سایت پرمخاطب مغانه.

معلم

دراین جمع افردای هستند جزوه سر شناس انان فرهنگی طایفه خود می باشند ودر بین مردم محبوبیت بیشتری دارند و انتخاب علیرضا اصغری رابه عنوان رئیس مجمع به تمام معلمان دلسوز با حقوق کم تبریک می گویم ومن امیدارم اقای اصغری این توان را دارد مشکلات معلمان را به مسولان استانی کشوری خوب انعکاس می دهد ودر ضمن اقای اصغری از فعالین ستاد موسوی در انتخابات ۸۸ و در انتخابات ۹۲ نیز از فعالین ستاد دکتر روحانی در شهرستان پارس اباد بود.

ناشناس

آقای ولایت مدار عزیز اگر دقت بیشتری می کردی انظر دیگری می فرمودی یک کمی منصف باشید.

محمد علی

ناشناس عزیز پنج شش نفر را عضو شورا کردیم از دوستان فرهنگی و متاسفانه روز به روز برمشکلات شهر افزوده میشود .فعلا با شورای شهر حال کنید و نمایندگی را بی خیال بشوید . هم به نفع شماست و هم به نفع جامعه .

چیلله ر

با تشکر از فرماندار فرهیخته و فرهمند ، امید واریم مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه پارس آباد توان پی گیری مطالبات صنفی فرهنگیان را بنحو شایسته و بایسته داشته باشند.تشکیل نهادهای مردم نهاد و غیر حکومتی در جهت سالم سازی جامعه بسیار مفید فایده می باشد.

آموزش

با سلام باید از مدیریت آموزش و پرورش سوال کرد از روزی که آمده آموزش و پرورش را محل جولان احزاب کرده و این هم آخری که دبیرستان شهید برومند محل برگزاری جلسه احزاب شده است با ید به حال این آموزش و پرورش گریه کرد .

همشهري

مدیر محترم سایت
لطفاً به نمایندگی از معلمان با آقای اصغری مصاحبه کرده و چرایی دعوت از افراد مذکور راپرسش نمائید
حداقل دو نفر خانم حاضر در جلسه ، بطور قطع فعال جریان اصولگراییو حامی احمدی نژاد می باشند!
لطفا سوال کنید که مجمع مذکور چه ارتباطی با فرهنگیان دارد؟
آیا نظر یک نفر از معلمان ، نظر کل معلمان می باشد؟
چه کسی به آقای اضغری اجازه داده عنوان مجمع فرهنگیان استفاده کند؟
چرا فرماندار محترم افراد فاقد شناسنامه سیاسی را به حضور می پذیرد؟

ناشناس

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی باید با رای فرهنگیان انتخاب شود نه رای خودسرانه و تشخیص علیرضا اصغری!

ناشناس

اعمال تبعیض فرماندار محترم در پذیرش افراد غیر منتخب فرهنگیان به هدف تاثیر گذاری در انتخابات به نفع اصلاح طلبان محکوم است
امیدوارم فرماندار جواب قاطع از مسئولان ارشد دریافت کند

ناشناس

عجب مملکتی شده؟!
مگه هر کی به هرکیه؟!
سو استفاده فرماندار و آقایان فرهنگی از نام فرهنگیان در مجمع قلابی و خودساز!
اگر اینها نماینده فرهنگیان محسوب می شوند ، لابد من هم با ده نفر از دوستان میتونیم یک کشور مستقل بسازیم!

ناشناس

جناب آموزش شما دبیرستان شهید برومند را نمی شناسید چون چنان دربی در مدرسه شهید برومند وجود ندارد که در عکس می بینید. پس در دادن نظر بیشتر دقت فرمایید.پس باید به حال افرادی مثل شماها گریست.

ناشناس

موسس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی کیست و آقای اصغری چگونه انتخاب شده؟

علی

با سلام
این جلسه در آموزشگاه مبتکران تشکیل شده است.

رضا

اگر این مجمع یک تشکیلات غیر رسمی بود فر ماندار محترم که فردی است باتجربه اجازه برگزاری این جلسه را نمی داد دوستان محترم از روی غرض ورزی سیاسی نظر می دهند. واقعا متاسفم

محمد علی

سیاست مدار عزیز (چیلله لر ) احتمالا یکی از نفراتی هستید که تو عکس های بالا تمثال مبارکتان دیده میشود ، شما در اول کار نمره قبولی گرفتید و عمده نمره شما هم انتقاد پذیری تان و تحمل منتقد از طرف شما است که افرین و صد افرین هزار و سیصد افرین برایتان دارد . بابا دستخوش به این همه اعتقاد به شعار زنده باد مخالف من . نمیدانم چرا هرچه قدر تلاش میکنم یک حس مثبت در من از شما ها ایجاد شود نمیشود که نمیشود . احتمالا یا حس دان من پاره شده و یا اینکه حرف های شما از ته دلتان نیست .

ناشناس

امیدوارم این مجمع فقط و فقط به نفع معلمان باشد نه احزاب سیاسی خاص

ناشناس

مجمع مخملی معلمان رسید
به نام معلمان و بی خبر از معلمان
با هدف پیروزی الماسی یا تابش یا بیدار

جوادسرخاي

سلام ای بابا نامور و ببین؟

چیلله ر

سلام ناشناس ۰۴۵۲
۱- من همیشه سعی میکنم اول بفهم بعد حرف بزنم و این هم برام گران تمام میشود.چراکه فکر کردن از سخت ترین کار هاست.
۲- منکه نوشته ام ، تشکیل اینگونه مجمع ها بستگی به اراده و علاقه مندی افراد دارد حتی با همین نام.
۳- بدیهی است نظر و حرف دبیر و یا رئیس مجمع نمیتواند حرف همه فرهنگیان محترم بوده باشد.اینکار بستگی به ،وزن فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی افراد و کیفیت عملکرد مجمع دارد تا چقدر در مسیر منافع عمومی و مصالخ ملی گام بردارند.
۴- بلی ، میتوان از هرکسی که دلتان خواست جهت عضویت دعوت کنید ، ولی پذیرش و یا عدم پذیرش بسته به نظر مدعو هست.
۵- قالب کردن منافع فردی بنام فرهنگیان سخت کوش به دولت و … خیانت آشکار به اهداف مجمع و مرام اعضاء آن می باشد.
۶-افرادی را که جهت عضویت دعوت می کنید باید ابتدا توجیه و روشن کنید در ارتباط با اساسنامه و مرامنامه مجمع تا بداند در چه راهی قدم می گذارد.
۷- هدف و انگیزه مجمع در مرامنامه و … آمده است ، اهداف هر چه که بوده باشند در چهار چوب قوانین و مقررات جاری نظام خواهدبود.
۸- خواسته آقای اصغری بنا به فرض در انتخابات خواسته اعضا نبوده ، نیست ونخواهدبود. هرکس بر اساس تشخیص خود میتواند رفتارکند.
۹-انتخاب عنوان این تشکل صنفی و سیاسی ، منطقه ای و استانی نیست یک انتخاب کشوری است، در تشکل ها تعداد مهم نیست ، فعالیت و عملکرد مهمه، خوب انجمن اسلامی معلمان هم هست ولی خیلی فعال نیست
۱۰- انتخابات یکی از اهداف می تواند باشد نه همه اهداف و گفتم این هم بستگی به نطر موافق ویا مخالف همه اعضاء دارد نه فقط نظر و خواست دبیر مجمع. یک عضو فعال و موثر می تواند رئیس را با خود همراه کرده و هم نظر کند. رئیس هم مانند سایرین فقط یک رای و یک نظر دارد.او قطعا حق ندارد نظرش را به دیگر اعضا تحمیل کند در غیر این صورت میشود ارباب و رعیتی.
۱۱- اینها نماینده همه معلمان گرامی نیستند. فقط یک مجمع تشکیل داده اند تا فرهنگیان محترم در صورت مقبولیت و علاقه مندی آنها را همراهی کنند . ملاک انتخاب و حضورشان فرهنگی و معلم بودنشان هست چنانکه این موضوع در اساسنامه هم صراحتا آمده است.
۱۲- اختلاف عقیده و حتی عدم تقبل این افراد از طرف بعضی از فرهنگیان مخترم امری طبیعی است و این اصلا در راستای سیاست تشکل ها و احزاب صنفی و سیاسی است.یعنی از قواعد بازی است.
۱۳- اجازه دهید بگویم سئوال دوازده تان جهت دار است! مگر افراد حاضر ولایت مدار نیستند؟ بهتر است متوجه شوید لازمه قبولی اعمال شرعی و حتی عرفی و اجتماعی مسلمانان اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه و عمل به فرامین اوست. اگر احکام اسلامی را بصورت جامع مطالعه کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد.و در قران نیز : اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم . ..
۱۴- شما بهتر از من می دانید که یک فرماندار ، فرماندار همه مردم حوزه ماموریتشان هستند و هرگز تعلق به جمع و یا گروه خاصی ندارند، یعنی همه در در دایره پذیرش و محبت ایشان قرار دارند. چیزی را که می دانی سئوال نکن !!!
۱۵- اضغری مشروعیت خود را از معلم و فرهنگی ( حتی پرورشی )بودنشان گرفته اند و به همین دلیل مورد وثوق این جمع قرار گرفته اند. شما نیز همچنین .
ببخشید خیلی با عجله نوشتم غلط املائی یا چیز دیگه ای بود به بزرگواری خودتان ببخشید . یا حق مددی .

نرگس

مثلا اگر الماسی ، تابش و یا بیدار در انتخابات پیروز بشوند ، به ضرر فرهنگیان خواهد بود؟ اگه همه فرهنگیان یکی بشن و یک نماینده مجلس از بین خودشان انتخاب کنند بد میشه ؟ و چرا فرهنگیان پر مدعا ی حراف که بر زمین و زمان ایراد می گیرند نمی توانند دور هم جمع شده به توافق رسیده و اینکا را انجام بدهند ؟ چرا برای همه چیز طرح و برنامه می دهید ولی در ارتباط با خودتان عاجز باقی مانده اید؟ اون از تعاونی مصرفتان ! اون از تعاونی مسکنتان ! اون از مجمع خیرین مدرسه سازتان ! اون از شورای شهرتان که اکثرا معلمند! بازم بگم؟ فقط بلدید عکس العمل نشان دهید. دریغ از یک طرح جامع . دریغ از یک برنامه فراکیر . همه چیز شده منافع فردی . به جای پرداختن بی مورد به دیگران لحظه ایهم برگردید به خودتان و ببینید در چه جایگاهی از جامعه قرار دارید!؟ اول خودتان وانگهی دیگران.معلم ! فرهنگی !

ناشناس

نرگس جان
من یکی از اعضای مجمع خیرین هستم به وحدانیت خدا قسم یاد می کنم مدرسه سازی در چند نقطه شهر با هزینه مجمع ساخت وساز می شود. امید ما خدمت به مردم شهر ماست.

نرگس

ناشناس جان
لطفا بفرمائید چرا اسناد هزینه مجمع خیرین مدرس سازی شهرمان مونده رو دست ، خاک خورده و امضاء نمی شود!!!؟؟؟ می ترسم همانند عزیزانی که به چای مسکن سازی ، خویشتن سازی کردند! شما نیز دچار خویشتن سازی گشته باشید.

0452ناشناس

جناب چیلله ر
۱-اگر واقعا چنان عمل کنید معنیش اینه صداقت دارید
امیدوارم چنین باشه!
۲-فقط آقای اصغری و خسروی را متاسفانه یا خوشبختانه قبول ندارم
۳- و نظر من اینست که افراد مدعو نمیتوانند نماینده واقعی معلمان باشند
۴-یادتان باشد اینجا گفتید که به نام معلمان قصد سوء استفاده انتخاباتی ندارید لطفا یادتان باشد!
۵- توصیه دوستانه : حتما و حتما در دعوت از افراد مدعو دقت جدی لحاظ فرمائید :
دقتی بیشتر از تصور شما! طوری نشود که از این ناحیه ضرر به شما و مجمع فرهنگیان برسد : جدی باشید
۶-امیدوارم اهداف مقدس و ارزشمندتان صرفا انتخاباتی نباشد
در آخر از دادن جواب ریز به ریز به این موارد خودداری فرموده و پیام اصلی را دریافت کرده و با جدیت عمل کنید!
و من الله التوفیق

ناظمی

نفس تشکیل این مجمع مایه خیر وبرکت است.دوستان لطفا پیشداوری نکنید ببینیم این معلمین عزیز چه اهدافی دارند. البته همه افراد متناسب با فکر سیاسی خود میتواند در هرکدام از احزاب وتشکلهای قانونی عضو شود.برای این عزیزان آرزوی توفیق داریم.

ناشناس

بیادجمله ای از کنفسیوس افتادم:چه بسیار کسانیکه باهم درس خوانده اند اما هر کدام به طریقی میفهمند.به نطر من اگر یک نفری که قرار بود همیشه پایه اول ابتدایی رو تکرار کنه این اقای ناشناسه.

ناشناس

همکار عزیزم
خود زنی نکنیم منصفانه نقد کنیم بهتره و هم فکر و همدل و متحد باشیم