- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

مجلس یادبود مرحوم «محمد جوان پرمهر» فردا در تهران برگزار می شود+اعلامیه

به گزارش روز جمعه مغانه، این مراسم راس ساعت ۱۲ظهر و با حضور دانشجویان علوم باغبانی ورودی ۹۳و ۹۴، اساتید گروه علوم باغبانی و کارکنان در کلاس شماره ۲۸دانشکده واقع در حصارک – پونک برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکیست، زنده یاد محمد جوان بامداد روز یکشنبه هفته جاری در اثر حادثه تلخ رانندگی در اتوبان زنجان – تبریز دار فانی را وداع گفت.

مرحوم جوان از اواخر بهمن سال گذشته به سمت عضو هیات مدیره و مدیر پروژه ماکو شرکت دشت آذرنگین تبریز منصوب و مشغول به کار شده بود.

از جمله سوابق و مسوولیت های مرحوم محمد جوان می توان به معاونت مدیر مجتمع باغات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به مدت ۲سال، مدیر مجتمع باغات شرکت مغان به مدت ۱۲سال و معاون مدیرعامل کشت و صنعت مغان در بخش کشاورزی و دامپروری به مدت ۶سال اشاره کرد.

photo_2015-11-13_20-21-11

6 Comments (Open | Close)

6 Comments To "مجلس یادبود مرحوم «محمد جوان پرمهر» فردا در تهران برگزار می شود+اعلامیه"

#1 Comment By میثم On 2015/11/13 @ 7:41 ب.ظ

خدا رحمتش کنه،نور به قبرش بباره

#2 Comment By عاشق مغان On 2015/11/14 @ 8:45 ب.ظ

خداوند به خانواده محترم وی و مردم مغان صبر بدهد .وی از نیروهای فعال و مردمی مغان بود روحت شاد باد مهندس جان

#3 Comment By علی کارگر- گرمی On 2015/11/16 @ 8:07 ب.ظ

بیست سال خدمت صادقانه در کشت وصنعت مغان بدون اینکه خستگی در جشمان مهندس احساس کنی . همه اینها بخاطر این بود که به مردم مغان عشق میورزید و رفتن وی از مغان بخاطر راه اندازی کشت و صنعت ماکو و جذب مهندسان کشاورزی و بیکاران تحصیل کرده مغان در این شرکت بود . مهندس جان روحت شاد باشد تو رفتی ولی ما تا عمر داریم غم شما را خواهیم داشت.

#4 Comment By صادق آگاه On 2015/11/18 @ 11:45 ق.ظ

خبر درگذشت، مهندس محمد جوان، شوک بزرگی بود به کسانی، که ایشان را از نزدیک میشناختند، ایشان شخصیتی بزرگی بودند که فقدانش، ضربه بزرگی بود، به منطقه مغان، رحمت خدا بر روح پاکش

#5 Comment By ابراهیم معصوم پور On 2016/02/03 @ 6:31 ق.ظ

بنده از همکلاسیهای مهندس جوان در دانشگاه اردبیل بودم . چند سال پیش ماموریت به مغان اومدم ولی ایشون در ماموریت بوده و موفق به زیارتش نشدم مهندس جوان انسان شریف و دوست داشتنی بودند . درگذشت دوست عزیزم را به خانواده محترم و بازماندگانشان تسلیت عرض می نمایم

#6 Comment By فر On 2017/01/05 @ 10:44 ق.ظ

محمد جوان پرمهر پسر عموی بابای منه راست میگم خونه محمد عمو توی پارس اباده دلم براش میسوزه اون همه در س خوند