امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 27th, 2016 1:40 | کد خبر : 17909 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مجریان انتخابات بی طرفانه به وظایف خود عمل کنند

استاندار اردبیل با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه این استان، از مجریان انتخابات خواست با انجام وظیفه بی طرفانه در انتخابات پیش رو زمینه مشارکت بالای مردم را فراهم کنند.

مغانه- مجید خدابخش روز چهارشنبه در نشستی با روسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان گفت: علاوه بر نظارت و پیگیری استانداری، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان ایجاد شده است و با موارد مغایر قانون در برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان مقابله می شود.
وی افزود: باید از هرگونه استفاده از بیت المال بر نفع یا زیان نامزدها در انتخابات جلوگیری شود و لازم است مجریان انتخابات در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونمند و با مشارکت بالای مردم تلاش کنند.
وی اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی، امور کشور با رای و نظر مردم اداره می شود و برگزاری انتخابات های متعدد به منظور تامین نظر مردم در اداره کشور است.
خدابخش بیان کرد: دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل با آرامش کامل، قانونمند و با مشارکت بالای مردم برگزار و به انتخاب پنج منتخب مردم منتهی شد.
او ادامه داد: در دو حوزه های انتخابیه اردبیل، نیر، نمین، سرعین و پارس آباد و بیله سوار مغان چهار نامزد به دور دوم انتخابات راه یافته اند و از مردم آگاه مناطق یادشده انتظار می رود با مشارکت خود در دور دوم انتخابات و انتخاب دو نامزد دیگر ترکیب نمایندگان استان را برای مجلس دهم مشخص کنند.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه در دو حوزه انتخابیه در استان اردبیل برگزار خواهد شد.
استان اردبیل دارای هفت کرسی نمایندگی مجلس از پنج حوزه انتخابیه است. (ایرنا)

اخبار مرتبط

نظرات