امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 19th, 2015 4:41 | کد خبر : 10509 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مجازات سنگین در انتظار فروشندگان تجهیزات ماهواره

رئیس دادگستری بیله سوار گفت: دستگاه قضائی در خصوص توزیع یا خرید و فروش ماهواره با شدت برخورد کرده و عاملان فروش و استفاده کنندگان از ماهواره را با جریمه های سنگین مجازات خواهد کرد.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، غلامرضا مختاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: عده ای بر این باورند که ماهواره برنامه مفیدی برای زندگی دارد در حالیکه این باور کاملا عوام فریبی است.

وی گفت: آسیب های که از طریق پخش برنامه های ماهواره ای بر بنیان خانواده ها وارد می کند بسیار ویرانگر و جبران ناپذیر است.

وی اظهار به مشکلات فرهنگی استفاده از ماهواره در جامعه اشاره کرد و افزود: دستگاه قضائی در خصوص توزیع یا خرید و فروش ماهواره با شدت برخورد کرده و عاملان فروش و استفاده کنندگان از ماهواره را با جریمه های سنگین مجازات خواهد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار ضمن انتقاد شدید از اشاعه تهمت، افتراء و دروغ عنوان کرد: عده ای با نشر اکاذیب در بین افکار عمومی بهدنبال منافع شخصی خود بوده و شخصیت انسانهای پاک و مؤمن را نشانه رفته اند.

حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه شهر بیله سوار در جلسه امروز شورای اداری گفت: در راستای حل مشکلات کشور ، دولت تدبیر و امید باید از اقتصاد تک محصولی به دور بوده و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اصل و اساس کار خود قرار دهد.

وی به ظرفیت های داخلی کشور اشاره کرد و افزود: دولت تمام توان خود را در بخش خصوصی به کار بسته و سرمایه گذاری در بخش دولتی را کاهش دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی از انتخابات به عنوان یک امتحان بزرگ یاد کرد و عنوان کرد: با شرکت گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آینده، هیچ گونه اجازه برای دست اندازی دشمنان نظام و انقلاب ندهیم.

فرماندار شهرستان بیله سوار نیز در این جلسه گفت: شعار سال جدید ادامه شعار سال گذشته است و دولت تدبیر و امید با حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب، در بحث مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ ، توانست ظرفیت داخلی کشور را بالا برده و توطئه های دشمنان را خنثی سازد.

وی از طلاق به عنوان یکی از خطرناک ترین معضلات جامعه یاد کرد و افزود: با مهندسی فرهنگی می توان، خرافه پرستی، آداب و رسوم غلط و تجمل گرایی در اعیاد و جشنهای محلی را ترمیم و اصلاح کرد.

اخبار مرتبط

نظرات