امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 17th, 2015 10:05 | کد خبر : 9951 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مبارزه جدی با فساد اداری و ارتشاء در پارس آباد

دادستان پارس آباد با تاکید بر مبارزه جدی با فساد اداری به ویژه ارتشاء گفت: رشوده دادن و رشوه گرفتن از جمله جرایم علیه آسایش عمومی جامعه بوده و موجب سلب اعتماد عمومی نسبت به نظام اداری و جامعه و مسوولان می شود.

به گزارش مغانه، رحیم گلزاده امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در مبارزه با فساد اداری اظهار داشت: در وضعیت موجود گزارشات مردمی و اعلام شکایت، یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری و برخورد با فساد اداری و ارتشاء می باشد.
وی بیان کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی در صورتی که رشوه دهنده، قبل از کشف جرم، ماموران را از وقوع جرم آگاه سازد و یا از روی ناچاری رشوه پرداخت کند و آن را گزارش دهد و یا شکایت کند، از مجازات معاف بوده و مال وی مسترد می شود.

نظرات

علی

از دادستان وشورای تامین و فرماندار محترم جای تقدیر وتشکر دارد با فساد. زمین خواری . اخلال گران نظم بازار.ر دست های پشت پرده بازار روز برخورد قانونی کرداند

شهروند

با سلام
در صورت امکان موضوع زمین فاضلاب روستای شهرک طالقانی نیز از توابع بخشداری تازه کند که وجه قابل توجهی از سوی مردم جمع آوری و جهت خرید آن پرداخت شده و در حال حاضر نشانی از زمین مذکور به جز یک صورتجلسه عادی وجود ندارد ، مورد نظر و تحقیق عزیزان گرانقدر قرار گیرد . متشکر.