امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 16th, 2014 7:17 | کد خبر : 2522 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ماموران مرزبانی پارس آباد سارق خودرو را دستگیر کردند

فرمانده هنگ مرزي پارس آباد از دستگيري سارق متواري خودروي پ‍‍ژو 206 توسط ماموران مرزباني اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “اردشير جوانشير” روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار مغانه، در تشرح جزئيات اين خبر گفت: ماموران مرزباني پاسگاه مرزي شهر اسلام آباد پس از دريافت خبر از مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر سرقت […]

فرمانده هنگ مرزي پارس آباد از دستگيري سارق متواري خودروي پ‍‍ژو 206 توسط ماموران مرزباني اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اردشير جوانشير” روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار مغانه، در تشرح جزئيات اين خبر گفت: ماموران مرزباني پاسگاه مرزي شهر اسلام آباد پس از دريافت خبر از مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر سرقت خودروي پژو 206 بلافاصله ماموران اين هنگ با ايجاد طرح مهار در چند نقطه از حوزه استحفاظي خود اقدام به مسدود كردن مسيرهاي احتمالي كردند.

وي افزود: با انسداد راههاي مواصلاتي و احتمالي اين سارق، اكيپي از ماموران اين مرزباني كه در حين گشت زني بودند خودروي مسروقه را در حين تردد در شهر اسلام آباد شناسايي مي كنند.

فرمانده هنگ مرزي پارس آباد ادامه داد: در اين حين سارق خودرو با مشاهده مامورين عرصه را براي خود تنگ ديده و به سرعت ماشين مسروقه مي افزايد كه با هوشياري مرزبانان، طرح مهار در مسير اين خودرو انجام و مامورين با ايجاد يك تصادف ساختگي خودروي مسروقه را متوقف كرده و سارق را دستگير مي كنند.

به گفته جوانشير، مامورين علاوه بر كشف خودروي پژو 206 ، يك شوكر برقي نيز از اين متهم كشف كردند كه خودروي مسروقه به همراه اموال كشف شده از اين متهم با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.

وي بیان كرد: با تلاش و فعالیت شبانه روزی مرزبانان در مرزها و حوزه های مرزنشین، عرصه برای هیچ مجرمی امن نبوده و متخلفین باید بدانند نمی توان به راحتی از چنگال عدالت و قانون فرار کنند. 

 

اخبار مرتبط

نظرات