امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 17th, 2013 11:24 | کد خبر : 704 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

مؤسسه سیدالشهداء 20سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند پارس آباد اهداء کرد

در آئینی باحضور جمعی از مسوولان محلی تعداد 20 سری جهیزیه از سوی مؤسسه خیریه سیدالشهداء (ع) پارس آباد، به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد. به گزارش مغانه، در حاشیه این آئین باشکوه که خانواده های نوعروسان نیز حضور داشتند، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مؤسسه خیریه حضرت سید الشهداء به ایرنا، گفت: […]

IMG_7836

در آئینی باحضور جمعی از مسوولان محلی تعداد 20 سری جهیزیه از سوی مؤسسه خیریه سیدالشهداء (ع) پارس آباد، به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش مغانه، در حاشیه این آئین باشکوه که خانواده های نوعروسان نیز حضور داشتند، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مؤسسه خیریه حضرت سید الشهداء به ایرنا، گفت: این جهیزیه ها با هدف کمک به زندگی زوج های جوان مددجو با حمایت افراد خیر از سراسر کشور تامین شده است.
“احمد حسین پور” این جهیزیه‌ها را شامل سه قلم کالای اساسی و مورد نیاز  زوجین شامل یخچال فریز، فرش و اجاق گاز اعلام کرد و گفت: برای تهیه هر کدام از این جهیزیه ها بالغ بر20 میلیون ریال و در مجموع 400میلیون ریال از محل کمک های مردمی و خیرین هزینه شده است.
وی با اعلام اینکه در ماه آینده نیز این مؤسسه به 20نوعروس دیگر، جهیزیه اهداء خواهد کرد، افزود: مؤسسه سید شهداء در شش ماهه اول امسال، 23 فقره جهیزیه در اردبیل و 57 مورد جهیزیه دیگر در استان تهران تقدیم نوعروسان تحت حمایت خود کرده است .
وی، با بیان اینکه، این موسسه از حدود هشت سال پیش با همت جمعی از خیرین سراسر کشور فعالیت خود را در جهت کمک رسانی به افراد محروم جامعه آغاز کرده است، ادامه داد: مؤسسه خیر سیدالشهداء در مناسبت‌های مختلف علاوه بر اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت، اقدام به تامین مایحتاج اولیه افراد و حانواده های تحت پوشش می کند.
او به توزیع 100 هزار صندوق صدقات مؤسسه در منازل و واحدهای تجاری و مسکونی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در هر 45 روز تا دو ماه از طریق این صندو ق ها به طور متوسط حدود 700میلیون ریال جمع آوری می شود.
وی، اضافه کرد: تا کنون در استان‌های اردبیل،تهران و شهرستان‌های شهریار و پارس‌آباد شعبات موسسه خیریه سیدالشهداء فعال شده و به زودی در استان های کرمان و لرستان شعبه این مؤسسه دایر خواهد شد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و نوعدوست پارس آباد مغان، از افراد خیر و نیکوکار این شهرستان مرزی خواست این مؤسسه خیریه را در کمک به افراد و خانواده های مستمند و نیازمند و اجرای موفق طرح ها و برنامه های خیرخواهانه کماکان یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات