- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

لایحه ایجاد منطقه آزاد در شمال اردبیل به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید

علی علایی در گفت و گو با خبرنگار مغانه آنلاین ابراز امیدواری کرد به زودی با عنایت ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت تدبیر امید جزییات این لایحه بررسی و نهایی شود.

وی با بیان اینکه تصویب این لایحه را که مقارن با هفته دولت انجام شد به فال نیک می گیریم افزود: با این مصوبه و ایجاد منطقه آزاد تجاری –صنعتی در مغان یکی از آروزها و مطالبات مهم مردم این خطه مرزی محقق می شود.

وی با اشاره به پتانسیل های بالای پارس آباد در حوزه کشاورزی و گردشگری و مرزی بودن و وجود برخی زیر ساخت های مهم و ضروری و نیز فرودگاه در این شهرستان گفت: پارس آباد نقش بسیار مهم و تاثیر گزاری در توسعه رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاری خارجی و تولید و اشتغال مولد در منطقه آزاد خواهد داشت و این منطقه به امید خدا و حمایت و عنایت ویژه دولت از موفق ترین مناطق آزاد تجاری کشور خواهد بود.

وی با تبریک این اتفاق مهم خدمت مردم شریف شهرستان و استان از پیگیری های استاندار اردبیل و اعضای هیات دولت و پیگیری و همراهی آیت اله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و ائمه جمعه استان و شهرستان و اهتمام  نمایندگان استان اردبیل به خصوص دکتر شکور پور حسین شقلان نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی  در خصوص به سر انجام رسیدن این آرزو و مطالبه مردمی تقدیر و تشکر کرد.