- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در مغان به زودی تصویب می شود

به گزارش مغانه، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی اظهار داشت: جلسه مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اردبیل امروز با دبیر مناطق آزاد کشور و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این جلسه با هم‌فکری نمایندگان و دیگر اعضای مجلس شورای اسلامی موانع تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل در رفع شد.

وی برگزاری جلسه رفع موانع تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل را رضایت‌بخش دانست و افزود: خوشبختانه در جلسه بررسی موانع و مشکلات تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل تمام موانع تصویب این منطقه تجاری با هماهنگی دبیر مناطق آزاد کشور و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی و برطرف شد.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با برداشته شدن موانع بر سر راه تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل امیدواری برای تصویب این منطقه در مجلس شورای اسلامی بیش از پیش افزایش یافت که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد عملیات اجرایی این منطقه در استان باشیم.

موسوی تصریح کرد: با تصمیمات کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دبیر مناطق آزاد کشور، لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل به صحن علنی مجلس می‌رود که به احتمال زیاد منطقه آزاد تجاری اردبیل با رای حداکثری نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده به تصویب برسد.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل در مجلس شورای اسلامی تحول عظیمی در حوزه اقتصادی و اشتغال استان اردبیل به ویژه شهرستان مرزی گرمی به وجود می‌آید و نیز روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در مناطق مختلف استان اردبیل افزایش می‌یابد که امیدواریم با تصویب این منطقه هرچه زودتر شاهد نصب تابلوی این منطقه تجاری در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در مغان به زودی تصویب می شود"

#1 Comment By علی On 2016/01/14 @ 7:25 ب.ظ

تا کی اخه شما وعده سرخرمن میدین بابا یبار بگین عرضه نداریم همتون بعد بشینین سرجاتون اخرم به خودتون نمره ۲۰ میدین کجای لاریجانی گفته مخالفم بالایحه ۸۰ تا از سر خود اضافه کردن سواد و قدرت ندارین بگین چیه اینا