- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

قهرمان جهانی هنرهای رزمی در پارس‌آباد تجلیل شد

به گزارش مغانه، در مراسمی که عصر امروز در پارس‌آباد برگزار شد، از قادر غفاری قهرمان رشته هنرهای رزمی که به نمایندگی از استان اردبیل و کشورمان در مسابقات گرجستان دو مدال طلا کسب ‌کرده بود با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد در این مراسم اظهار کرد:‌ قادر غفاری به نمایندگی از تیم بزرگسالان کشورمان در رشته هنرهای رزمی از زیرشاخه‌های کنگ‌فو در رویداد بین‌المللی گرجستان شرکت کرده بود که موفق به کسب دو مدال طلا شد.

انور موسی‌زادگان تصریح کرد: غفاری در حالی دو مدال طلا را در این مسابقات به گردن آویخت که با رقبای ۱۵ کشور دنیا در قالب این مسابقات رودررو شده و توانست مدال قهرمانی را به دست آورد.

وی پارس‌آباد را مستعد شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: آنچه در این زمینه باید به آن بها دهیم ایجاد امکانات مناسب در رشته‌های مختلف برای ورزشکاران و مدال‌آوران است که زمینه حضور بیش از پیش آنها فراهم آمده است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد افزود: ما از رشته‌های مختلف ورزشی برای حضور در مسابقات جهانی، بین‌المللی و ملی حمایت می‌کنیم و انتظار این است که با راه‌اندازی مجمع خیرین ورزش‌یار بیش از گذشته بتوان در این زمینه حرکت مثبت و خروجی مشخصی را مشاهده کرد.

منبع: فارس