- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

قدردانی پدر “ساناز و محمدرضا” از مردم خیّر دشت مغان

محیّر در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: به دنبال اطلاع رسانی پایگاه خبری تحیلی مغانه و برخی سایت ها و خبرگزاری ها و شبکه های اجتمکاعی،مردم نیکوکار منطقه مغان با کمک های نقدی خود بنده را در تامین بخشی از هزینه های درمان و عمل جراحی فرزندانم و تحمل این مصیبت بزرگ یاری کردند.

وی میزان این کمک ها و مساعدت ها را حدود ۱۲۰میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این مبالغ با تلاش بی شائبه یک نفر خانم نیک اندیش به نام “مهرپرور” جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه زبان ام در تشکر و قدردانی از این همه مهر و محبت همشهریان عزیز و بزرگوار، واقعاً قاصر و ناتوان است، اظهار کرد: از خداوند متعال آرزوی سلامت و تندرستی و سعادت واقعی و پاداش اخروی برای همه عزیزان نیکوکار دارم.

وی ادامه داد: کیومرث کمالی جعفرلو، گروه همیاری، اعضای انجمن شعر و ادب  جمعی از کارکنان دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر، دانشگاه پیام نور، سپاه، دانشگاه آزاد اسلامی، بیمارستان ارس، بانک کشاورزی، معاون فرمانداری، گروهی از فرهنگیان پارس آباد، رئیس سابق اداره ورزش و جوانان پارس آباد و جمعی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، موسسه آرزو و تعدادی از کارمندان بخشداری جعفرآباد و نیز بستگان و آشنایان خانواده مهرپرور از جمله نیکوکارانی هستند که در تامین اسباب و اثاثیه زندگی و بخشی از هزینه های درمان و عمل جراحی فرزندانم و در تحمل این مصیبت یاری کردند.

به گزارش مغانه، حدود ۹ماه پیش در حادثه دلخراشی در محله ایثارگران پارس آباد که با انفجار پیک نیک گاز در یک منزل مسکونی به وقوع پیوست دو کودک خردسال این پدرمهربان به نام های محمدرضا ۴ساله و ساناز ۸ساله دچار سوختگی شدید شدند.

صورت و بدن این خواهر و برادر از نواحی مختلف قربانی شعله ها و زبانه های سوزناک آتش شده و این حادثه باعث گردید ساناز که در پایه دوم ابتدایی تحصیل می کرد به ناچار و به رغم میل باطنی از درس و مدرسه و دوستان و همکلاسی هایش جدا شود و نتواند ادامه تحصیل دهد.

در این حادثه همچنین مادر این کودکان معصوم بعد از ۱۳روز بستری دربخش ” آی سی یو” یکی از بیمارستان های تبریز، به علت سوحتگی شدید جانش را از دست داد.

 

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "قدردانی پدر “ساناز و محمدرضا” از مردم خیّر دشت مغان"

#1 Comment By مهراور On 2015/10/13 @ 6:47 ق.ظ

باسلام جناب اقای فولادی ازاینکه درخصوص مساعدت شهروندان برای درمان سانازومحمدرضادرسایت مغانه زحمت بسیاری کشیدید ازطرف خودوسایردوستان وهمکاران تقدیروتشکرمی کنیم امیدوارم سایر همکاران جنابعالی برای انجام کارخیر قدمی بردارند

#2 Comment By ناشناس On 2015/10/17 @ 9:47 ق.ظ

با سلام اینجانب ازطرف انجمن شعروادب شهریار شهرستان ازتمام کسانی که درراستای کمک به نیازمندان تلاش بی وقفه ای داشته ودارند بویژه خانم میهن مهرپرور کمال قدردانی رادارم واین عمل خداپسندانه رامی ستایم.
باتشکرفراوان:بناهی عربلی