- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

قدردانی امام جمعه پارس آباد از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته پارس آباد، حضور چهره های قرآنی این شهرستان را در برنامه 1448شبکه قرآن را مایه فخر و مباهات برای منطقه دانست و گفت: با حمایت و عنایت خاص مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و عوامل طرح قرآنی 1448، حافظان قرآن کریم (گروه خواهران) این شهرستان عصر دیروز /پنجشنبه/ از ساعت 17 لغایت 18:30به مدت یک و نیم ساعت به صورت زنده به اجرای برنامه پرداختند.

وی، افزود: این دومین بار در حدود یک ماه اخیر است که حافظان قرآن پارس آبادمغان در برنامه قرآنی 1448شبکه قرآن و معارف سیما حضور می یابند که به همین خاطر از طرف خود و مردم ولایی شهرستان پارس آباد از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و کلیه دست اندرکاران طرح قرآنی 1448 تشکر و قدردانی می نمایم.

او، حضور چهره های قرآنی این شهرستان در چنین برنامه هایی را در نهادینه شدن فرهنگ متعالی قرآنی در منطقه و تقویت و ایجاد  انگیزه در بین قرآن آموزان بسیار اثر بخش دانست و خواستار استمرار این برنامه ها در شبکه قرآن و معارف سیما شد.

علوی، اظهار کرد: پارس آباد، با وجود قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان، در حوزه فرهنگ و علوم قرآنی از قابلیت ها و ظرفیت هایی بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش مغانه، امسال طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۸ شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع قرآن کریم و محوریت سبک زندگی اسلامی از ۲۲خرداد ماه شروع شده است که این طرح عظیم تا ۱۶شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.