- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

قانون جامع مبارزه با دخانیات در سطح استان اردبیل اجرا شود/ پلمپ 130قلیان سرا در پارس آباد

IMG_0015

به گزارش مغانه، “رحیم گلزاده” در جمع فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد افزود: با پیگیری و پیشنهاد شورای تامین پارس آباد، موفق شدیم به یکی از مطالبات و خواسته های به حق و قانونی مردم این منطقه که همان پلمپ قلیان سراها بود جامه عمل بپوشانیم.

وی، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جامع مبارزه با دخانیات، با تلاش نیروی انتظامی پارس آباد، 130 قلیان سرا در سطح این شهرستان پلمپ شده است.

وی، با اعلام اینکه عمده این قلیان سراها سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری ها و قانون شکنی ها در جامعه بودند و در زمنیه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند، بر ضرورت استمرار این حرکت در منطقه تاکید کرد.

او، با بیان اینکه امیدواریم این حرکت، الگویی در سطح استان و کشور باشد، گفت: انتظار ما از استاندار اردبیل به عنوان عالی ترین مقام اجرایی و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این است نهایت توان و تلاش خود را برای اجرای کامل قانون جامع مبارزه با دخانیات به کار گیرد.

گلزاده، اضافه کرد: بدون شک با اجرای دقیق این قانون شاهد رضایت مندی خانواده ها، سلامتی و ارتقای بهداشت عمومی و شادابی و نشاط جامعه و کاهش رفتارهای هنجارشکنانه و آمار جرم و جنایت خواهیم بود.

پارس آباد مغان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان اردبیل در کناره های رودخانه مرزی ارس واقع است.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "قانون جامع مبارزه با دخانیات در سطح استان اردبیل اجرا شود/ پلمپ 130قلیان سرا در پارس آباد"

#1 Comment By ali On 2014/12/29 @ 2:42 ب.ظ

غصه نخورعزيزم تاپدرخانم تان راداريدغم نخوريد كشورياداشتن پدرخانمي مثل آقاي فتحي پورپرشغل است واسه شما