- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» هفته آینده در پارس آباد اکران می شود

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، فیلم سینمایی “روزگاری عشق و خیانت” به کارگردانی داود بیدل و به تهیه کنندگی روح الله شمقدری ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون شهرزاد کمال‌زاده، میلاد کی‌مرام، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور و جمشید هاشم‌پور ایفای نقش می‌کنند.

فیلمبرداری فیلم “روزگاری عشق و خیانت” در شهرک آیت‌الله غفاری شهرستان پارس‌آباد مغان از پانزدهم بهمن 91 آغاز شد و در روزهای پایانی سال 1391 به پایان رسید.

این فیلم سینمایی مضمونی سیاسی ـ اجتماعی دارد و اولین فیلم بلند “داوود بیدل” در سینما است. داستان این فیلم در 2 زمان حال و قبل از انقلاب می‌گذرد و فیلم ساختار سیال ذهن دارد و بخش‌های پایانی آن در تهران فیلمبرداری شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می‌کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته‌ای که سال‌ها از مواجهه با آن هراس داشته است.

در فيلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت ، علاوه بر بازيگران مطرح سينماي كشور، هنرمندان شهرستان پارس آباد از جمله غریب منوچهری ،علی محمدزاده  ، مریم وسولماز ندایی ، علی بوداغی ، شهرام شکری ، محمدرزمی ، شهرام مهرابی ، آقامعلی عا لیشزاده، فرامرز نورآذر و زين العابدين بري به ايفاي نقش پرداخته اند و بیش از 150هنرور محلی در این فیلم حضور دارند.

فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت بعد از نمایش در پارس آباد، از ۱۵ بهمن ماه جاری در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی می‌شود.

به گزارش مغانه، علاقه مندان به تماشای این فیلم می توانند با تماس گرفتن با تلفن 32720001نسبت به رزرو و تهیه بلیت این فیلم اقدام کنند.

2-1-2015114154216 108412 35450434963256440212