امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 11th, 2015 9:47 | کد خبر : 9231 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به زودی در پارس آباد اکران می شود

نمایش فیلم سینمایی “روزگاری عشق و خیانت” (عبور از مه) به کارگردانی “داود بیدل” با حضور جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم، به زودی در سینما انقلاب پارس آباد شروع می شود.

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، فیلم سینمایی “روزگاری عشق و خیانت” به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون شهرزاد کمال‌زاده، میلاد کی‌مرام، همایون ارشادی، نسرین مقانلو، سحر قریشی، حسن جوهرچی، جعفر دهقان، علی اوسیوند، آتش تقی‌پور و جمشید هاشم‌پور ایفای نقش می‌کنند.

فیلمبرداری فیلم “روزگاری عشق و خیانت” در شهرک آیت‌الله غفاری شهرستان پارس‌آباد مغان از پانزدهم بهمن ۹۱ آغاز شد و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۱ به پایان رسید.

این فیلم سینمایی مضمونی سیاسی ـ اجتماعی دارد و اولین فیلم بلند “داوود بیدل” در سینما است. داستان این فیلم در ۲ زمان حال و قبل از انقلاب می‌گذرد و فیلم ساختار سیال ذهن دارد و بخش‌های پایانی آن در تهران فیلمبرداری شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می‌کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته‌ای که سال‌ها از مواجهه با آن هراس داشته است.

در فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت ، علاوه بر بازیگران مطرح سینمای کشور، هنرمندان شهرستان پارس آباد از جمله طیب نوری، غریب منوچهری ،علی محمدزاده  ، مریم وسولماز ندایی ، علی بوداغی ، شهرام شکری ، محمدرزمی ، شهرام مهرابی ، آقامعلی عالیشزاده، فرامرز نورآذر و زین العابدین بری به ایفای نقش پرداخته اند و بیش از ۱۵۰هنرور محلی در این فیلم حضور دارند.

به گزارش آوینی فیلم، روح الله شمقدری تهیه کننده این فیلم سینمایی گفت: پروانه اصولی فیلم ابتدا به نام «عبور از مه» صادر شد که همچنان رسانه‌ها فیلم را با همین نام می‌شناسند اما پروانه ساخت با نام «روزگاری عشق و خیانت» صادر شده که موضوع فیلم روایت قصه‌ی با محوریت انقلاب اسلامی است.
علاقه مندان به تماشای فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت (عبور از مه) از هم اکنون می توانند با تماس گرفتن با تلفن ۳۲۷۲۰۰۰۱نسبت به رزرو و تهیه بلیت اقدام کنند.

108412 675099 13920903000544_PhotoL 13920903000550_PhotoL IMG09433319

اخبار مرتبط

نظرات

با سلام و خسته نباشید محضر مدیریت سایت
این دومین بار است که می نویسید فیلم روزگاری عشق و خیانت فیلم آینده هست ولی متاسفانه در سینمای پارس آباد فقط اجرای نمایشهای طنز و اجرای برنامه ها به مناسبت های مختلف می باشد اگر قرار بود چنین باشد ای کاش سینما افتتاح نمی شد نمی دونم مسئول سینما هدفش چی هست حالا هم می خواهند بغل سینما جنب درمانگاه سپاه را هم مغازه بزنند نمی دونم کی باید جوابگو هست

روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی پارس آباد

باستحضار میرساند شهرستان پارس آباد مغان با این گستردگی فاقد یک مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاههای فرهنگی است. بغل سینما انقلاب با مجوز این اداره برای برگزاری نمایشگاههای فرهنگی در نظر گرفته شده است. امیدواریم عزیزان در اظهار نظرهایشان قبل از هرچیز پرس و جوئی از نهاد ذیربط داشته باشند وبادیدفرهنگی به مسائل نگاه کنند

فرهنگ دوست

به ان عزيز فرهنگي عرض كنم من يك همشهر يشما هستم ايا به نظر جنابعالي بغل سينما ترياك بكشند خوبه يا مثلا بقول شما يك مغازه درست كنند

یک هنرمند

این دوست که با نام یک فرهنگی مطلب نوشته. آیا از روزی که سینما بقول خودش افتتاح شده قدم تو سینما گداشته یا نه؟ من خودم تمام فیلمهایی که در سینما پخش شده رفته ام ای کاش این فرهنگی برای حمایت از سینما به چند نفر سفارش میکرد بروند و فیلم تماشا کنند.برای اولین بار است که فیلم در پارساباد همزمان با تهران پخش میشود ولی دریغ از تماشاگر.ممنون از مسول روابط عمومی ارشاد پارساباد که جواب منطقی داده اند.