امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 11th, 2015 8:15 | کد خبر : 8603 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فیلم سینمایی «خواب زده ها» در پارس آباد روی پرده رفت+ تصاویر

نمایش فیلم سینمایی “خواب زده ها” به کارگردانی “فریدون جیرانی” در سینما انقلاب پارس آباد شروع شد.

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، این فیلم همزمان با سراسر کشور از امروز به مدت دو هفته در سینما انقلاب پارس آباد نمایش داده می شود و زمان شروع سانسها ۹ و ۱۱ صبح و ۱۵ و۱۷ و۱۹ عصر می باشد.

فیلم سینمایی خواب زده‌ها یک کمدی عاشقانه است که فرهاد اصلانی، ساره بیات، شقایق فراهانی، صابر ابر، ملیکا شریفی‌نیا و اکبر عبدی بازیگران اصلی آن هستند.

فیلمنامه خواب زده‌ها توسط لیلا لاریجانی و رحمان سیفی آزاد نوشته شده است.
اکبر عبدی پس از فیلم های «آدم برفی» و «خوابم می‌اد»، برای سومین بار در نقش یک زن ایفای نقش کرده است. عبدی در “خواب زده‌ها” در نقش دو زن یکی فرنگ رفته و دیگری دهاتی بازی میکند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر فیروز به خواب همه‌ دوستان، آشنایان و کارمندان او می‌رود و از همین طریق هشدار می‌دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت نازگل مشرقی دختر خدمتکارش را به دست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد. فیروز نازگل را پیدا می‌کند و تلاش می‌کند رضایت او را بدست آورد ولی…
“خواب زده‌ها” به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد ساخته شده است. این فیلم اولین بار در بخش سودای سیمرغ سی و دومین دوره جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمد.

خواب-زده-ها-3 خواب-زده-ها-4 خواب-زده-ها-5 خواب-زده-ها-6 خواب-زده-ها-7 خواب-زده-ها-8 خواب-زده-ها-9 خواب-زده-ها-10 خواب-زده-ها-11 خواب-زده-ها-12

 

 

اخبار مرتبط

نظرات