- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فعالان صنعت چاپ پارس آبادمغان تجلیل شدند

DSC_0073

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد در این مراسم بااشاره به اهمیت چاپ و تاثیر آن درجامعه گفت :صنعت چاپ به دلیل تنوع فراوان و ارتباط تنگاتنگ با فرهنگ، اهمیت بسیاری دارد و محصولات چاپی امروز در خدمت فرهنگ، سیاست، اجتماع و اقتصاد در آمده است.

یوسف روزگاری با بیان این که کارکردهای متنوع صنعت چاپ، اهمیت آن را دوچندان کرده است، گفت: خوشبختانه این اهمیت امروزه در سراسر کشور درک شده و برنامه های ویژه ای جهت حمایت از اهالی صنعت چاپ در دست تدوین است.

روزگاری به تشکیل انجمن چاپ برای اولین بار در پارس آباد خبر داد و گفت : مراحل قانونی این انجمن در دست اقدام است که بانهایی شدن کار این انجمن بسیاری از دغدغه های این عزیزان به صورت جدی و قانونی پیگیری خواهد شد.

احد احدزاده معاون فرماندار پارس آباد نیز دراین مراسم با تبریک روز صنعت چاپ گفت : از ادارات شهرستان انتظار داریم کارهای چاپی خود را در داخل شهرستان انجام دهند و از ظرفیت چاپخانه های منطقه استفاده نمایند ولزومی ندارد که ادارات و نهادهای منطقه سفارشات چاپی خود را در سایر شهرستان ها و استان ها انجام دهند.

وی، بر ضرورت رفع مشکلات صنفی چاپخانه داران تاکید کرد و افزود: پارس آباد مغان از نظر تعداد چاپخانه و مراکز خدمات چاپی در سطح استان ، بعد از اردبیل در مکان دوم قرار دارد.

به گزارش مغانه، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از مدیران چاپخانه ها و مراکز خدمات چاپی این شهرستان تجلیل شد.

DSC_0023 DSC_0040 DSC_0048