امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 23rd, 2017 1:00 | کد خبر : 21897 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فریاد مرگ بر اسرائیل در پارس آبادمغان طنین انداز شد

هزاران نفر از مردم روزه دار و ولایت مدار پارس آباد مغان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، فریاد “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” سردادند.

به گزارش مغانه آنلاین، راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد از میدان سپاه به سمت مصلای امام خمینی (ره) میعادگاه نماز جمعه  این شهر مرزی برگزار شد و مردم مومن و روزه دار این شهر در هوای گرم با شعارهای کوبنده خود به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین پرداختند.

مردم ولایی پارس آباد با حضور پرشور و حماسی خود در این راهپیمایی ، شعارهای “مرگ بر اسراییل” و “مرگ بر آمریکا”، “اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد ” ، “اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است” ، “مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل” سردادند و ضمن تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و اعلام نفرت و انزجار خود از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان، بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از طی کردن مسیرهای راهپیمایی در مصلای امام خمینی(ره) اجتماع کرده و با صدور قطعنامه، بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی، گروه تروریستی داعش و همچنین حامیانشان به سرگردگی آمریکا را محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

اخبار مرتبط

نظرات