امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 4th, 2013 1:15 | کد خبر : 1480 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فریاد مرگ بر آمریکا در شهرستان مرزی پارس آبادمغان طنین انداز شد

  همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی یوم ا…13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در پارس آباد مغان و بخش های تابعه برگزار و فریاد مرگ بر آمریکا در این شهرستان طنین انداز شد. به گزارش روز دوشنبه مغانه، در شهر پارس آباد، دانش آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسوولان، کارمندان و کارگران و دیگر قشرهای […]

 027

همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی یوم ا…13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در پارس آباد مغان و بخش های تابعه برگزار و فریاد مرگ بر آمریکا در این شهرستان طنین انداز شد.

011

به گزارش روز دوشنبه مغانه، در شهر پارس آباد، دانش آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسوولان، کارمندان و کارگران و دیگر قشرهای مردم  با در دست داشتن پلاکاردها و تراکت هایی با مضامین ضد استکباری و سردادن شعارهای مرگ برآمریکا ، مرگ براسرائیل ، الله کبر، هیهات من الذله در مسیرهای منتهی به چهارراه امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند تا بار دیگر علاوه بر حمایت جدی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ابراز انزجار از استکبار جهانی، با آرمان های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

در پايان اين راهپمايي، قطعنامه سراسری روز ملي مبارزه با استكبار جهاني قرائت شد كه شركت كنندگان هربند آن را با شعار ‘الله اكبر، خامنه اي رهبر’تاييد كردند.

 

 

نظرات