- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرودگاه پارس آبادمغان سال آینده بازگشایی می شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز سه شنبه در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طرح توسعه و گسترش فرودگاه پارس آّباد به عنوان یکی از مهم ترین طرح های این شهرستان در شش ماه اول سال آینده تکمیل می شود.

وی همچنین از افتتاح بیمارستان ۱۲۰تختخوابی این شهرستان در نیمه نخست سال ۹۵ خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه عظیم بخش اعظمی از مشکلات و نارسایی های این منطقه در حوزه بهداشت و درمان مرتفع خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های مواصلاتی این شهرستان، نسبت به تکمیل پروژه چهار بنده کردن جاده پارس آباد – سربند و توسعه و ایمن سازی محورهای ارتباطی منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری و میدان میوه و تره بار پارس آباد در شان مردم منطقه نیست، بر انتقال و احداث پایانه مسافربری و میدان تره بار در یک مکان مناسب و مطابق با استانداردهای لازم تاکید کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل نیز با بیان اینکه برای اتمام طرح چهار بانده کردن پارس آباد – سربند به طول ۲۰کیلومتر، ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: با تکمیل و افتتاح این پروژه از میزان تصادفات رانندگی در این مسیر پرتردد کاسته خواهد شد.

خلیل محبت خواه از اعطای تسهیلات بانکی کم بهره برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده و ناپایدار خبر داد و افزود: متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده شهری می توانند برای اطلاع از جزئیات و شرایط ثبت نام و دریافت این وام به سامانه تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری به نشانی http://facility.udrc.ir مراجعه کنند.

DSC04581_30770 DSC04582_30772

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "فرودگاه پارس آبادمغان سال آینده بازگشایی می شود"

#1 Comment By رفتاری On 2016/01/19 @ 5:29 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید به تمام مسوولان زحمت کش پارس آباد