امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 5th, 2015 4:44 | کد خبر : 11077 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرهنگیان خیّر پارس آبادمغان ماهانه ۲۵میلیون ریال به امر مدرسه سازی کمک می کنند

مدیر آموزش و پرورش پارس آبادمغان گفت: فرهنگیان خیر این شهرستان ماهانه افزون بر ۲۵میلیون ریال برای مشارکت در ساخت و ساز مدرسه به مجمع خیرین مدرسه ساز کمک می کنند.

به گزارش مغانه، احمد دهقانی در همایش خیرین مدرسه ساز پارس آباد، افزود: در حال حاضر ۸۸۰نفر از کارمندان و کارکنان آموزش و پرورش پارس آباد عضو مجمع خیرین مدرسه ساز هستند.
وی با بیان اینکه مردم نیک اندیش و خیر پارس آباد در تجهیز و ساخت مدرسه و مشارکت های مردمی سرآمد هستند، ادامه داد: خیرین با کمک های بی دریغ خود همیشه آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها و رفع مشکلات و نیازهای خود یاری کرده اند.
کریم صادقی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد نیز گفت: در حال حاضر دو پروژه آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز و دو مدرسه نیز با هزینه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این شهرستان در دست اجراست.
وی از تکمیل و افتتاح این پروژه ها تا مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: این طرح ها با حدود ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی و با شتاب خوبی در دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری از آنها بخشی از مشکل کمبود کلاس درس در منطقه مرتفع خواهد شد.
به گفته وی، فرهنگیان عضو مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد تا کنون یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال را برای ساخت یک باب مدرسه به نام شهدای فرهنگی کمک کرده اند.
در این همایش، بنیاد برکت ساخت یک باب مدرسه در قشلاق حاج عوض با پنج میلیارد ریال اعتبار و مالک جعفرزاده مقدم احداث دو باب مدرسه سه کلاسه را تعهد کردند.
در این جشنواره همچنین جمشید درویشی از خیرین بزرگ منطقه اهدای یک قطعه زمین به مساحت یک هزار مترمربع و مبلغ ۲۵۰میلیون ریال وجه را تعهد کرد و نیز مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال به صورت نقد جمع آوری شد که سهم فرهنگیان خیر از این مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال است.
در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد، “عبدالله نعمتی” معلم و از مربیان و قهرمانان رزمی کار شهرستان به پاس قدردانی از خدمات شایسته “مالک جعفرزاده مقدم “یکی از مدال های بین المللی خود را به این خیر بزرگ هدیه کرد.
اجرای سرود، پخش کلیپ، تجلیل از تعدادی از خیرین مدرسه ساز منطقه از دیگر برنامه های این همایش بود.

اخبار مرتبط

نظرات