- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرهنگیان خیرّ پارس آبادمغان مدرسه می سازند

به گزارش مغانه، “علی حبیب پور” در جلسه مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی این شهرستان گفت: در حال حاضر بالغ بر 800نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته پارس آباد در مجمع خیرین مدرسه ساز عضو هستند و ماهانه در مجموع بیش از 20میلیون ریال از حقوق آنان کسر و به حساب مجمع واریز می شود.

وی، از برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد در دهم اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کمبود فضای آموشی از مشکلات اساسی منطقه محسوب و حل این معضل علاوه بر توجه مضاعف دولت، کمک و مشارکت جدی خیرین مدرسه ساز را می طلبد.

او با بیان اینکه دوباب مدرسه از محل کمک های خیرین مدرسه ساز در این منطقه احداث و افتتاح شده است، افزود: هم اکنون نیز سه باب مدرسه با مشارکت و همکاری خیرین مدرسه ساز در محله های باکری، محمدرضالو وروستای گوشلو در حال احداث است.

حبیب پور بیان کرد: خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان پرتوان و پرتلاش آموزش و پرورش سهم عمده ای در پویایی نظام تعلیم و تربیت و پیشبرد اهداف عالیه این دستگاه آموزشی و تربیتی دارند.

وی با اشاره به پاداش اخروی و معنوی امر مقدس مدرسه سازی اظهار كرد: كار خیری همانند شغل معلمی باید با عشق و اخلاص آمیخته باشد و در غیر اینصورت بی معنی است.

او، مدرسه سازی را سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات صالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

به گزارش مغانه، دراین جلسه فرم عضویت درمجمع خیرین مدرسه ساز و دعوتنامه هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بین مدیران مدارس توزیع شد و از آنان خواسته شد به همراه اولیای خیر و نیکوکار مدرسه در آیین حضور یابند.