امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : سپتامبر 9th, 2013 5:59 | کد خبر : 516 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرمانده مرزبانی ناجا: 43تن مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد

  فرمانده مرزبانی ناجا از کشف حدود 43تن انواع مواد مخدر از اول امسال تاکنون  در مرزهای کشور توسط مرزبانان خبر داد. سردار حسین ذوالفقاری، روز دوشنبه در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشجویان رسته مرزبانی و دریابانی دانشگاه علوم انتظامی امین  در اصلاندوز مغان در مصاحبه با خبرنگار مغانه، گفت: علاوه بر این، کشف سوخت […]

 IMG_4417

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف حدود 43تن انواع مواد مخدر از اول امسال تاکنون  در مرزهای کشور توسط مرزبانان خبر داد.

سردار حسین ذوالفقاری، روز دوشنبه در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشجویان رسته مرزبانی و دریابانی دانشگاه علوم انتظامی امین  در اصلاندوز مغان در مصاحبه با خبرنگار مغانه، گفت: علاوه بر این، کشف سوخت قاچاق به میزان بالای 64درصد و سلاح نیز به میزان چشمگیری افزایش داشته است.

وی، با تاکید برضرورت تداوم طرح انسداد مرزهای کشور، ادامه داد: به رغم اینکه اعتبارات مرزی سال جاری را هنوز دریافت نکرده ایم ولی روند انسداد مرزها تداوم دارد. هم مهندسی رزمی مرزبانی و هم مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

وی، اضافه کرد: به طور مشخص در دو منطقه جنوب شرق و شمال غرب کشور کار ایجاد جاده ها و استحکامات مرزی ادامه دارد و پروزه های توسعه مرزی به سرعت در حال اجراست.

وی، با بیان اینکه روز به روز کنترل بر مرزها اضافه تر می شود، افزود: امسال تا کنون از نظر امکانات الکترونیکی و اپتیکی خرید هایی داشتیم که تحویل یگان ها شده است.

ذوالفقاری، با اعلام به اینکه روز به روز توان و اقتدار نیروهای مرزبانی کشور بالاتر می رود، اظهار کرد: در برخی مناطق مرزی باندهایی برای فرود پرنده های فوق سبک به منظور شناسایی مرزی ایجاد کرده ایم.

وی، گفت: اخیراً شایع شده است که مرزبانی مجوز سلاح شکاری می دهد که چنین چیزی صحت ندارد.

اخبار مرتبط

نظرات