امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 22nd, 2015 1:58 | کد خبر : 10594 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرمانده سپاه پارس آباد: تاسیس سپاه پاسداران توسط امام راحل تدبیری حکیمانه بود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل یکی از تدابیر حکیمانه ای بود که در سال ۵۸ پایه ریزی شد.

به گزارش مغانه به نقل از آران مغان، سرگرد پاسدار “مطلب شاهی”، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران زمین کند.

وی با اشاره به اینکه تاسیس سپاه آینده‌نگری امام راحل را نشان می‌دهد، افزود: ایشان با دید وسیع و گسترده خود تاسیس این نهاد را در کشورمان ضروری دانستند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد، نقش سپاه پاسداران را در صحنه‌های مختلف انقلاب بارز دانست و یادآور شد: سپاه در هر زمانی با همه توان برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند.

شاهی به نقش سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت با همه قوا از مرزها و کیان انقلاب دفاع می‌کند، تصریح کرد: در هر زمانی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید دشمنان واقع شده سپاه با همه توان وارد صحنه کارزار شده و نقش خود را ایفا کرده است.

فرمانده سپاه پارس آباد، وظیفه سپاه را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: سپاه در راه دفاع از کشور شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

شاهی با بیان اینکه سپاه با اطاعت از فرامین رهبری توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران بعنوان بال تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف نظام مقتدرانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و خواهد کرد و در این راه از همه ظرفیت‌های خود در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در پایان از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سپاه ناحیه پارس آباد خبر داد.

اخبار مرتبط

نظرات