امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 25th, 2013 5:06 | کد خبر : 330 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: 6200واحد مسکن روستایی در پارس آباد مقاوم سازی شد

فرماندار پارس آباد گفت: در 10 سال گذشته شش هزار و 200 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان مرزی مقاوم سازی شده است. به گزارش مغانه”ولی کریمی” در جلسه شورای اداری این شهرستان، با تاکید بر مقاوم سازی تمام خانه های کم دوام و فرسوده، اظهار کرد: مشکل و محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی […]

IMG_6778

فرماندار پارس آباد گفت: در 10 سال گذشته شش هزار و 200 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان مرزی مقاوم سازی شده است.
به گزارش مغانه”ولی کریمی” در جلسه شورای اداری این شهرستان، با تاکید بر مقاوم سازی تمام خانه های کم دوام و فرسوده، اظهار کرد: مشکل و محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان وجود ندارد.
وی، با اعلام اینکه نوسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی کم دوام ، از تخریب آنها در زمان وقوع بلایای طبیعی به ویژه زلزله و بروز خسارت جانی و مالی جلوگیری می کند، از روستائیانی که تا کنون نسبت به مقاوم سازی خانه های خود اقدام نکرده اند خواست در اسرع وقت به اینکار اقدام کنند.
وی، به ضرورت اجرای طرح های توسعه ای در روستاهای این منطقه اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه دولت در تمام روستاهای بالای 20خانوار طرح هادی اجرا خواهد شد.
کریمی، صدور سند مالکیت اماکن روستایی را از طرح های مهم بنیاد مسکن پارس آباد عنوان و بیان کرد: تا کنون هشت هزار و 548جلد سند مالکیت در 22روستای این شهرستان تحویل روستائیان شده است.

اخبار مرتبط

نظرات