- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار: 25مکان ورزشی فعال در پارس آبادمغان وجود دارد

به گزارش مغانه، ناصر نصیری در آیین تجلیل از برگزیدگان رقابت های فرهنگی و ورزشی دهه فجر پارس آباد افزود: این شهرستان مرزی با وجود کمبود اعتبار، به لحاظ استفاده بهینه از این امکانات و تلاش مضاعف مربیان و روسای هیات های ورزشی در بسیاری از رشته های ورزشی در سطح استان پیشرو و پیشتاز است .

وی، با اشاره به نقش پررنگ ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی ، ادامه داد: ترغیب جوانان به ورزش زمینه ساز شادابی و نشاط فردی و اجتماعی می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد نیز گفت: در ایام ا… فجر امسال 36 برنامه فرهنگی و ورزشی پرشور تر از سال های قبل در این شهرستان برگزار شد.

مروت مهر آور با اشاره به مشکلات ورزش پارس آباد افزود : شهرستان پارس آباد می تواند قطب ورزش شمال غرب باشد چون استعداد های فراوانی در این منطقه وجود دارد ولی عدم حمایت های مالی بخش خصوصی از ورزش مشکلات زیادی در این حوزه ایجاد میکند

در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از منتخبان مسابقات فرهنگی – ورزشی و همچنین ورزشکاران ، مربیان ورزشی پارس آباد تجلیل شد .

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "فرماندار: 25مکان ورزشی فعال در پارس آبادمغان وجود دارد"

#1 Comment By عزیززاده On 2015/02/17 @ 10:49 ق.ظ

اقای محمد ابراهیمی از انسانهای وارسته و خوب ولایت مغان است ارزوی توفیق را در سمت جدید برایشان دارم و امیدوارم خادم خوبی برای مردم شریف بیله سوار باشه انشاالله