- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار پارس آباد مغان استعفا کرد

به گزارش روز دوشنبه مغانه، به گفته وی، استعفای فرماندار پارس آباد چند روز پیش تقدیم استاندار اردبیل شده ولی استاندار تا این لحظه با این تقاضای بیگدلو موافقت نکرده است.

خبرنگار مغانه برحسب وظیفه با هدف اطلاع از صحت و سقم این خبر، چندین بار تلاش کرد با فرماندار پارس آباد به صورت تلفنی گفت و گو کند که به علت در دسترس نبودن موفق نشد.

گفته می شود فشارهای سیاسی، بهانه تراشی ها، کارشکنی ها، سنگ اندازی ها و مخالفت های بی مورد معاون سیاسی استاندار اردبیل و فضای سیاسی حاکم بر استان علت استعفای فرماندار مردمی و پرتلاش شهرستان ولایی پارس آباد بوده است.

وی از حدود 6ماه پیش به سمت فرماندار این شهرستان انتخاب شده که در این مدت کوتاه گام های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه منطقه به خصوص پیوستن پارس آباد به منطقه آزاد ارس و گشایش گمرک اصلاندوز برداشته است که درصورت کناره گیری وی بعید است سرانجام این طرح ها به نتیجه مطلوب برسد.

بیگدلو گرچه از مدیران دولت احمدی نژاد و از نیروهای ارزشی و اصولگراست ولی به علت توانمند و کارآمد بودن، مورد قبول طیف ها و جناح های مختلف است و حتی نیروهای اصلاح طلب واقع بین که منافع و مصالح عمومی و منطقه را به منافع حزبی و فردی ترجیح می دهند او را مقتدرترین و شایسته ترین فرماندار پارس آباد از بدو تاسیس فرمانداری این شهرستان تا کنون می دانند و معتقدند سمت فرمانداری برای بیگدلو بسیار کوچک است و ایشان این لیاقت و توانمندی را دارد که در سمت وزیر به این نظام و مملکت خدمت کند.

ایرج بیگدلو دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران و فوق لیسانس مدیریت شهری از دانشگاه تهران است.

بیگدلو پیش از انتخاب شدن به سمت فرماندار پارس آباد، فرماندار شهرستان پردیس از توابع استان تهران بود و عضو کمیسیون مغایریت های غیراساسی استانداری تهران، مشاور قطار شهری (مترو) کرج، رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار استان تهران، عضو انجمن بتن ایران، عضو سازمان نظام مهندسی، معاون عمرانی استانداری اردبیل در دولت دهم از دیگر سوابق و مسوولیت های قبلی وی می باشد.

ایرج بیگدلو در اولین نشست خبری با خبرنگاران پارس آباد، گفته بود که در جهت استیفای حقوق و مطالبات مردم توسعه و پیشرفت شهرستان پارس آباد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و در این مسیر تمام توان خود و ظرفیت ها و قابلیت های مطقه را به کار خواهم بست و درصورت غرض ورزی، کارشکنی و مخالفت سیاسی مسوولان ارشد استان، عطای این پست را به لقایش خواهم بخشید و از سمت خود کناره گیری خواهم کرد.

بر اساس قرائن و شواهد موجود، ایرج بیگدلو تا امروز به هر منصب و سمتی که منصوب شده توانسته وظایف و مسوولیت های محوله را به نحو احسن انجام دهد و منشأ خدمات و تحولات اساسی باشد.

نظر یکی از سایت های شهرستان ملارد از توابع استان تهران در خصوص مهندس ایرج بیگدلو

الحق والانصاف كه مهندس ايرج بيگدلو بعنوان شخصيتي ارزنده ، بالنده ،پويا وفعال درعرصه هاي مختلف مديريتي بسيارخوش درخشيدند وبعنوان سفيري شايسته از سوي مردم ولايتمدار شهرستان ملارد درپستهاومناصبي كه به ايشان واگذارگرديده با تمامي توان تلاش كردند تا خاطره خوشي از خود در ذهنها به يادگار بگذارند.

– در زمان عضويت ايشان درشوراي اسلامي شهرستان ملارد جزو معدود افرادي از اعضاء شوراي وقت بودند كه ازآن دوره سربلند وموفق بيرون آمدند ونشان دادند لياقت ايشان وراي اين فعاليتهاي اجتماعي كوچك ميباشد وشايستگيهاي بيشتري دارند ونهايتا فعاليتها وتلاشهاي ايشان درجهت بالابردن سطح رفاه اجتماعي وشهري مورد توجه مسئولين قرارگرفته وهمزمان ايشان با حفظ سمت به معاونت فرمانداري شهرستان شهريار منصوب گرديدند.

– پس از مدتي با مساعي بعضي دوستان ….. باتوجه به رو به اتمام بودن عمر شورا بناچار ازعضويت درشورا شهر استعفا داده ودر پست معاونت سياسي انتظامي شهرستان شهريار تلاش مضاعفي صرف نمودند كه ازآن جمله مديريت خوب ايشان در زمان شروع برنامه هدفمندكردن يارانه ها بازهم خاطره خوش ديگري را دراذهان بجا نهاد

– بعدازمدتي متوجه شديم كه ايشان به سمت معاونت استانداري اردبيل منصوب شدند كه علي رغم ناراحتي دوستان از دورترشدن ايشان ازمجموعه شهرستان ولي مايه مباهات بود كه قطعا مهندس سفير شايسته اي ازسوي مردم ارزشمند ملارد در استان اردبيل خواهد بود كه حقا وانصافا هم بود

– واينك كه اطلاع يافتيم ايشان بسمت اولين فرماندار شهرستان پرديس منصوب شدند كه انشاءا.. اينهم بخير است

– مخلص كلام اينكه غرض از بيان اين مطالب نه چاپلوسي ست ونه تملق ،كما اينكه طي سالهائي كه ايشان درپستهاي مختلف حضورداشته اند هيچيك از دوستان خواسته اي جز كاربراي رضاي خداوخدمت به مردم از ايشان نخواسته اند واصولاَ شخصيت ايشان نيز اينگونه نبوده كه درفكراطرافيان خود باشد وصرفا خدمت وخدمت وخدمت سرلوحه فعليت ايشان بوده وانشاءا… خواهدبود واين مطالب را براي بعضي افراد تنگ نظرميگوئيم كه:

– مطلع شديم همزمان باحضورايشان درسمت معاونت استانداري اردبيل پست بسيار بالاتري نيز به ايشان پيشنهادشده بودكه بزعم بنده ايشان بخاطر ارادت وديني كه به جنانب صابر(استانداروقت اردبيل) داشتنداز پذيرش يا پيگيري آن خودداري نمودند ويا اينكه دراستان البرزنيزپيشنهادخوبي داشتند كه بازهم بزعم بنده تلاشي درتصدي آن نداشتندو الي ماشاءا…

– ايشان دراطاعت از فرامين مقام عظماي ولايت وخدمت رساني به خلق خدا زبانزد بوده اند واين موضوع مربوط به امروز كه در پستهاي دولتي حضوردارند نيست بلكه از سالها قبل اردات واعتقاد داشته است

– ازسالهاي بسياردورنسبت به شركت مستمردرنمازهاي جمعه تهران وپس ازتشكيل نمازجمعه درشهرستان ملارد حضورويژه داشته اند

– در متحدكردن نيروهاي ولايتمدار وارزشي پراكنده شهرستان وگردآوري ايشان در زير يك پرچم ويك دل كردن آنان دراطاعت فرامين مقام عظماي ولايت وتشويقشان به حضورمستمردر مناسبتهاي ملي ومذهبي ،ايشان نقش بسيار موثري داشته اند و آنجائيكه نيازبوده وتازماني كه لازم بوده درمواقع حساس وضروري ايشان مرد و مردانه روزهاوشبها دركف خيابانها مانده ومانده ومانده ولب به گلايه وخستگي نگشاده ست.

به همين دليل ودلائل بسياري كه شرعا مجاز به بيانشان نبوده ام از خداخواسته وخواهيم خواست تا نه برتوفيقات ايشان بلكه بر توفيقات تمامي سربازان واقعي ولايت وخدمتگزاران صديق به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران درتمامي شئونات زندگي شان بيفزايد.

 

 

7 Comments (Open | Close)

7 Comments To "فرماندار پارس آباد مغان استعفا کرد"

#1 Comment By اکبر رحمانی On 2014/10/27 @ 10:28 ق.ظ

زمانی که خبر انتصاب ایشان به سمت فرمانداری شهرستان پارس آباد را شنیدم بسی خوشحال و امیدوار شدم.زیرا می دیدم که شخصیتی متین، صادق، اهل تعامل و مشورت،بی حاشیه و بی هیاهو، پرکار، زحمتکش و دلسوز با سابقه ای نیک و پاک حساب ، عهده دار تصدی این سمت شده اند.
همواره حسی از احترام نسبت به ایشان در خود سراغ داشته و دارم و اکنون با این استعفاء معنادار به درست بودن احساسم بیشتر پی بردم. به نظرم ایشان از همان روز اول نباید این مسئولیت را می پذیرفتند زیرا فضای حاکم بر عرصه سیاست در سطح استان و به طور کلی کشور فضایی نبود و نیست که عزیزانی چون ایشان بتوانند در آن موفق باشند و خدمت نمایند.
با این حال، تصمیم ایشان مبنی بر استعفاء، تصمیم بزرگ و شایسته ای است و در ” فضیلت” بودن آن و “معنابخشی” و ” تاثیرگذاریش” شکی ندارم.
متاسفانه استفاده از نیروهای شایسته و لایق در این دولت فقط حرف و شعاری بیش نیست . عده ای افراد کوته بین و نالایق با سیاسی کاری و تصمیمات نابجای خود به این منطقه ظلم می کنند . بدون شک با کناره گیری ایرج بیگدلو، راه برای عده ای از سیاسیون سودجو و منفعت طلب که برای رسیدن به پست و مقام در این شهرستان دندان تیز کرده اند باز خواهد شد و در این بین پارس آباد بیشترین ضرر را خواهد کرد .

#2 Comment By زارعی On 2014/10/27 @ 10:33 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب فرماندار محبوب پارس آباد بنده به نمایندگی از خانواده شهدا وایثارگران از جناب آقای بیگدیلو خواهش میکنم از تصمیم خود صرفنظر نمایند و تصدیگر این پست که الحق بیشتر از اینها لیاقت پستهای بالاتر را دارن بپذیرن .
جناب آقای فرماندار بخدای احد و واحد قسم مردم شریف پارس آباد قدر شما را میدانند وهمیشه در محافل گوناگون ذکر خیر شما را میگویند .
و از مسئولان استان میخواهیم اینقدر سنگ جلوی پای ایشان نگذارید این آقا نعمتی است که خدا به این استان عنایت فرمودند .
در نهایت از فرماندار عزیز و محبوب خواهش میکنم با خبر بازگشت دوباره وادامه فعالیتش این مردم مظلوم و ولایت مدار را خوشحال نمایند.
از طرف فرزند شهید عوض زارعی
ارادتمند شما خ – زارعی

#3 Comment By ناشناس On 2014/10/27 @ 12:48 ب.ظ

لیاقت دارد

#4 Comment By اصلاح طلب On 2014/10/28 @ 8:12 ق.ظ

ایشون لایق پست های بالای کشوری هستند امیدوارم مردم پارس آباد مانع استعفای ایشون بشند

#5 Comment By ناشناس On 2014/10/28 @ 11:36 ق.ظ

دولت اصلاحات باید بینا باشد

#6 Comment By بهروز نوری On 2014/10/29 @ 7:06 ق.ظ

جناب آقای مهندس بیگدیلو فرماندار لایقی برای شهرستان بوده و میباشد شایستگی کار ایشان زمانی برای مردم این شهر غیور اثبات شد که در کمترین زمان فرماندار این شهر قدمهای بزرگی برای توسعه و آبادانی شهر انجام داد.

#7 Comment By علی زاده On 2014/11/09 @ 7:56 ب.ظ

سلام آقای استاندار نباید استعفای آقای بیگدلی را قبول کند بلکه باید حمایت کند چون ما مردم پارس آباد به ایشان وکارهایشان اعتماد داریم خدا ایشان را حفظ کند و برای ما نگهدارد