- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در پارس آباد فراهم است

به گزارش مغانه، اکبر صمدی امروز سه شنبه در همایش بزرگ عوامل اجرایی انتخابات پارس آباد افزود: مردم حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با حضور فعال و حداکثری خود پای صندوق های رای، بار دیگر توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت مضاعف انتخابات هفتم اسفندماه ، از آحاد مردم منطقه خواست با انتخاب فرد اصلح به وظیفه دینی خود عمل کنند.

وی از مشارکت و همکاری بیش از سه هزار و ۲۰۰نفر در برگزاری انتخابات در این حوزه خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات سالم در شهرستان های پارس آباد و بیله سوار وجود ندارد.

صمدی با استناد به قوانین و مقررات و آیین نامه های اجرایی انتخابات از تمامی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای خواست برابر قانون و مقتدرانه و با رعایت اصل بی طرفی در برگزاری هر چه با شکوه این انتخابات عمل نمایند.

به گفته وی دستگاههای امنیتی ، انتظامی و قضایی با قدرت تمام و به صورت تمام وقت در روز انتخابات با مخلان امنیت و متخلفان به صورت جدی برخورد خواهند کرد.

وی از مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد و حوزه های فرعی نیز دعوت کرد با حضور خود در پای ۱۶۸ صندوق اخذ رای حماسه دیگری بیافرینند.

DSC05976_32010 DSC05982_32011 DSC05987_32012 DSC05993_32013