امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 15th, 2016 4:16 | کد خبر : 18352 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: بانوان نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارند

فرماندار پارس آبادمغان گفت: بانوان نقش تاثیرگذار و مهمی در رشد و توسعه جامعه در زمینه های مختلف دارند.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان افزود: حدود نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند از این رو ضروری است از آنان در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استفاده شود.

وی با بیان اینکه وظیفه مشاوران بانوان راهبری و هدایت است، نسبت به حمایت مدیران از امور بانوان برای برطرف کردن قسمتی از مشکلات حوزه زنان تاکید کرد.

DSC08845_34466

وی با اشاره  به نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به سال “اقنصاد مقاومتی، اقدام و عمل”، اضافه کرد: مقام عظمای ولایت، با تبیین نقشه راه سال که یک چراغ راه یکساله برای مسئولان است به تحقق آن تأکید فرموده اند، از این رو باید مسوولان در توانمند سازی بانوان و ورود آنان در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بیشتر تلاش کنند.

وی از نبود فضاهای فرهنگی و تفریحی بانوان در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با وجود برخورداری این شهرستان از قابلیت ها و پتانسیل های لازم، آنطور که باید در سالهای گذشته در این زمینه کار نشده است .

DSC08842_34463

فرماندار پارس اباد با بیان اینکه بیشترین اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته، ادامه داد: امسال قصد داریم طرحهای نیمه تمام را تکمیل و راه اندازی کنیم که با تحقق این مهم بخش زیادی از مشکلات منطقه برطرف می شود.

وی با یادآوری آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، مشاور امور بانوان شهرستان را به مشارکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت فرا خواند.

DSC08843_34464

اخبار مرتبط

نظرات