امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 9th, 2015 5:45 | کد خبر : 8550 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد از تصادف رانندگی جان سالم به در برد

ناصر نصیری فرماندار شهرستان مرزی پارس آبادمغان از یک حادثه رانندگی در محور اردبیل- پارس آباد جان سالم به در برد.

به گزارش مغانه، این سانحه هنگام بازگشت فرماندار از اردبیل، در نزدیکی روستای “قره خان بیگلو” و به دنبال انحراف و واژگونی خودروی حامل فرماندار این شهرستان به وقوع پیوست.
در این تصادف خسارت زیادی به خودروی سوزوکی فرمانداری وارد و راننده آن به نام “اسماعیل حاجی زاده” از ناحیه دست به شدت مصدوم شد ولی به فرماندار و دو نفر دیگر از سرنشینان این خودرو آسیبی نرسید.
تنها مصدوم این حادثه جهت مداوا و اقدامات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد منتقل شد.
این حادثه به علت کاهش دید، لعزنده بودن و مه گرفتگی جاده روی داده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

شکر خدا که سالم مونده..آقای نصیری ادم فعالی هستند

زارعی

جناب آقای فرماندار مردم شریف و غیرتمند منطقه ی پارس آباد از بازی هایی که در این چند مدت در این منطقه در میارین کاملا مطلع هستند اینجانب با اینکه با سیاستهای کلی آقای برومند مخالف هستم ویکی از منتقدین ایشان میباشم ولی کارهایی که شما در این منطقه انجام میدهید را توهین به مردم شهرستان و نماینده این مردم میدانم. انتصابها یا بهتر بگویم مهره چینی های انتخاباتی که شما خود در آن شرکت میکنید وانتصاب نزدیکان خود در پستهای کلیدی این شهرستان و معارفه آنان بدون در نظر گرفتن نماینده مردم منطقه این عمل شما توهین به ارزشهای سیاسی و اجتماعی منطقه میباشد این جانب به نوبه خود از شما خواهش میکنم ترمز دستی این بازی را بکشید و مردم این منطقه بیش از این اذیت نکنید جناب نصیری عزیز ما با آمدن شما خوشحال شدیم و گفتیم دیگه منطقه یک نفس راحت میکشد ولی … مطمئن باشید در کارنامه ی شما ثبت خواهد شد. جناب احدزاده اگه با آمدن حاج علایی مخالفت نمیکردین الان وضع ما این نبود

كارمند

با سلام
جناب آقاي زارعي بنده از نصيري حمايت ميكنم حق برومند اين بود وبيشتر ازاين هم بود علت اين است جناب آقاي برومند يكه تازي ميكند .

ناشناس

دوست عزیز مگه اقای علایی ا زنزدیکان برومند نیست ؟ چون ایشان انتخاب نشده عملکرد بعدی باید مورد سوال قرار گیرد

زارعی

جناب آقای کارمند بنده هم از یکه تازی های برومند کم و بیش اطلاع دارم و بنده از منتقدین ایشان میباشم ولی جناب نصیری دارن برای انتخابات پیش رو که در شهرستان گرمی کاندید خواهند شد مهره چینی میکنند . مگر پارس آباد رجال سیاسی کم دارد؟ بنده ابراهیمی را خوب میشناسم و میدانم که آدم کاری ومتعهدی هستن ولی در منطقه ی خودمان افراد با لیاقتی هم هستن که بیشتر از ایشان (ابراهیمی) لیاقت پستهای بالاتر را دارند و از شما دوست عزیز خواهش میکنم کمی به این مسئله بیاندیشید

بابک آدیگوزلی

با احترام. برای جناب نصیری و همکارانش آرزوی موفقیت و طول عمر با عزت خواستارم.

ابولی

خدارو شکر که اسیبی به این عزیزمان وارد نشده
اقای نصیری نیروی متعهد و متخصص و در برابر یکه تازی و زورگویی همیشه ایستاده است.
شهرت این مهندس جوان به شهامت اوست
سخنرانی مهندس نصیری مقابل احمدی نژاد رو یه بار مشاهده کنید

معلم دبیرستان

خدایا صد هزار مرتبه شکر که این فرماندار بسیار فعال و مایه افتخار مغانی ها سالم مانده و برای اقای حاجی زاده هم ارزوی سلامتی دارم.باید با نصیری باشی تا بفهمی.واژه جان سالم به در برد هم خوب نیست.

ناشناس

ناشناس
اقای معلم زیاد از این اقای نصیری تعریف نکن اگه مدیریت بلد بود میدانست که تدبیر یعنی چه/ هماهنگی یعنی چه/ ایا از رییس ادارت شهرستان سوال کردی که چطور جلسه را مدیریت میکند؟ چقدر کار بلد است؟ برادر ایشان فقط عوام فریبی میکند وبرای این شهرستان کاری نخواهدکرد.
اینده قضاوت خواهد کردکه چه ظلمی به این مردم شده.کاروقتی برای انتخابات باشد معلومه که عاقبت خوبی نخواهد داشت.