- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار پارس آباد: آزادگان سند حریت و استقامت ملت ایران هستند

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز دوشنبه در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز و دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان پارس آباد با بیان اینکه آزادگان وایثارگران قسمتی از جان و عمر خود را فدای دستیابی به آرمانهای اسلامی نمودند ، افزود: صلابت، عزت، اقتدار وعظمت امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر، صبر و مقاومت آزادگان و ایثارگری جانبازان است.

فرماندار پارس آباد با اشاره به وضعیت و شرایط کنونی کشور و شهرستان ، بر ضرورت اصلاح و بهبود روشها ، پرهیز از طایفه گرایی ، خدمت بی منت به مردم، حفظ بیت المال و انجام کارها با برنامه تاکید کرد و ادامه داد: ما مسوولان باید طوری عمل کنیم تا شرمنده زحمات و ایثارگری عزیزان آزاده و خانواده شهدا و خون شهیدان و امام راحل نباشیم.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های دولت در حفظ شان و منزلت ایثارگران و بالا بردن رفاه و امنیت در جامعه اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید استفاده و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده ایثارگران و آزادگان ، حل مشکلات و رسیدگی به خواسته های این عزیزان را جزو وظایف اصلی خود بدانند.

به گزارش مغانه، پخش کلیپ از ورود آزادگان به شهرستان پارس آباد، اجرای موسیقی سنتی و خاطره گویی “سعید مجردی” از آزادگان منطقه از دیگران برنامه های این همایش بود.

در این مراسم همچنین از ۷۳ نفر آزاده سر افراز شهرستان و ۲ خانواده شهید به نمایندگی از خانواده شهدا شهرستان و ۴۹ دانش آموز ممتاز فرزندان ایثارگران تجلیل شد.

این همایش با حضور مسئولین استانی بنیاد شهید و امور ایثارگان و مشاور مدیر کل بنیاد شهید وفرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات شهرستان و همچنین با  جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های شهدا و ایثارگران و دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در مجتمع فرهنگی هنری آراز برگزار شد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "فرماندار پارس آباد: آزادگان سند حریت و استقامت ملت ایران هستند"

#1 Comment By ناشناس On 2015/08/17 @ 8:51 ب.ظ

با تشکر از زحمات شما عزیزان
چرا عکس بیشتری در این مراسم در سایت انتخاب نکرد ه اید! بخصوص!!! اقای سعید مجردی ازاده عزیز