امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 17th, 2015 4:35 | کد خبر : 13490 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار پارس آباد: آزادگان سند حریت و استقامت ملت ایران هستند

فرماندار پارس آبادمغان گفت: آزادگان سند حریت، استقامت و پایداری ملت غیور ایران اسلامی هستند.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز دوشنبه در همایش تجلیل از آزادگان سرافراز و دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان پارس آباد با بیان اینکه آزادگان وایثارگران قسمتی از جان و عمر خود را فدای دستیابی به آرمانهای اسلامی نمودند ، افزود: صلابت، عزت، اقتدار وعظمت امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر، صبر و مقاومت آزادگان و ایثارگری جانبازان است.

فرماندار پارس آباد با اشاره به وضعیت و شرایط کنونی کشور و شهرستان ، بر ضرورت اصلاح و بهبود روشها ، پرهیز از طایفه گرایی ، خدمت بی منت به مردم، حفظ بیت المال و انجام کارها با برنامه تاکید کرد و ادامه داد: ما مسوولان باید طوری عمل کنیم تا شرمنده زحمات و ایثارگری عزیزان آزاده و خانواده شهدا و خون شهیدان و امام راحل نباشیم.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های دولت در حفظ شان و منزلت ایثارگران و بالا بردن رفاه و امنیت در جامعه اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید استفاده و بهره مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده ایثارگران و آزادگان ، حل مشکلات و رسیدگی به خواسته های این عزیزان را جزو وظایف اصلی خود بدانند.

به گزارش مغانه، پخش کلیپ از ورود آزادگان به شهرستان پارس آباد، اجرای موسیقی سنتی و خاطره گویی “سعید مجردی” از آزادگان منطقه از دیگران برنامه های این همایش بود.

در این مراسم همچنین از ۷۳ نفر آزاده سر افراز شهرستان و ۲ خانواده شهید به نمایندگی از خانواده شهدا شهرستان و ۴۹ دانش آموز ممتاز فرزندان ایثارگران تجلیل شد.

این همایش با حضور مسئولین استانی بنیاد شهید و امور ایثارگان و مشاور مدیر کل بنیاد شهید وفرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات شهرستان و همچنین با  جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های شهدا و ایثارگران و دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در مجتمع فرهنگی هنری آراز برگزار شد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

با تشکر از زحمات شما عزیزان
چرا عکس بیشتری در این مراسم در سایت انتخاب نکرد ه اید! بخصوص!!! اقای سعید مجردی ازاده عزیز