- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار پارس آباد:‍ قهرمانان ورزشی، الگوی مناسبی برای نسل جوان هستند

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین- علی علایی بعد از ظهر امروز درنشستی با رئیس هیات ورزش های رزمی و  مدال آوران مسابقات قهرمانی  کیک بوکسینگ ضمن تجلیل از قهرمانان ورزشی ،افزود: قهرمانان ورزشی ما الگوی مناسبی برای جوانان شهرستان هستند،چرا که  با کمترین امکانات توانسته‌اند در رشته های مختلف ورزشی به جایگاه ویژه برسند و موجب افتخار برای منطقه باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد،  ورزشکاران  را بهترین و مهمترین  سرمایه انسانی فعال در جامعه  دانست و اظهارداشت: ورزشکاران ما بهترین الگو برای جوانان به شمار می روند و امروز خوشحالیم که شهرستان ما در رشته های مختلف ورزشی نیز دارای ورزشکاران توانمندی هست که می توانند در مسابقات گوناگون خوش بدرخشند.

رئیس هیات ورزش های رزمی شهرستان مرزی پارس آباد مغان نیز گفت: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ در استان تهران شهرستان شهریار با حضور ۳۰۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

قادر شهبازی افزود:در این مسابقه تیم منتخب استان به سرپرستی اینجانب با مربیگری هوشنگ ناصری با مدال رنگارنگ توسط آقایان علی محمودی در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال نقره سید رضا شیرزاده در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال نقره جعفر فتحی در وزن ۸۵ کیلوگرم مدال برنز و محمد علیپور در وزن ۹۰ کیلوگرم مدال برنز در این مسابقات را بدست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب استان اردبیل به لحاظ انجام بازیهای جوانمردانه کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد.