امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 4th, 2015 6:52 | کد خبر : 13847 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: زلزله پارس آباد مغان تلفات جانی نداشت

فرماندار پارس آبادمغان گفت: بر اساس گزارش های واصله، هیچ تلفات جانی بر اثر زمین لرزه صبح امروز در این شهرستان رخ نداده است..

مهدی احمدی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار مغانه، افزود: در همان لحظات اولیه وقوع زلزله، تمام مدیریت بحران و نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان به حال آماده باش درآمدند و گروه های ارزیاب و و امدادی به مناطق مختلف اعزام شده اند که طبق گزارش های اولیه زمین لرزه باعث ترک خوردگی برخی منازل مسکونی و ساختمان های فرسوده شده است.

وی با بیان اینکه احتمال وقوع پس لرزه وجود دارد، از مردم خواست ضمن اجتناب از حضور در اماکن کم دوام و سازه های غیر مقاوم، نکات ایمنی و امنیتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: هرچند موردی از تلفات جانی و خسارت شدید مالی این زلزله گزارش نشده، اما نیروهای امدادی و مدیریت بحران منطقه همچنان آماده باش و فعال هستند.

به گفته وی کانون این زلزله در عمق ۱۰کیلومتری زمین و در منطقه ‘قبله’ جمهوری آذربایجان و بزرگی آن پنج و هفت دهم ریشتر بوده است.
پارس آبادمغان در شمال استان اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

اقا عجب زلزله ای بود.رو زمین دراز کشیده بودم انگار داشتند منو لالایی میدادند خخخخخ بیخیالش بودم. باخودم گفتم ۵ ثانیه دیگه قطع میشه لامصب قطع نمیشد

مهیار

خانه ما در محله فرودگاه است . در اینجا زلزله خیلی شدید بود همه همسایه ها سریع به خیابان ریختند. الحمدالله به خیر گذشت.

رسول مهری

در مسکن مهر هم زلزله باعث وحشت و هراس مردم شد. اینجا هم شدید بود.

سالار

این زلزله ها و بالاها هشدار و تلنگری است برای ما انسان ها که به خود بیاییم و یادمان باشد که این دنیا موقتی است و برای دنیا ابدی خود توشه ای فراهم کنیم.

دهبان

خداوند بزرگ اگه اراده کند در یک آن زمین را ویران میکند. پس در همه حال باید شکرگزار نعمت های الهی باشیم و از ستم و ظلم به دیگران پرهیز کنیم.

جعفرلو

زنگ خطری برای شوراهاست که به حق وحقوق مردم ارزش قایل شوند

مهتاب

نمازایات برهمه واجب شد

مهتاب

نمازایات برهمه واجب سد حتما به جا بیاورید التماس دعا