امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 12th, 2014 12:21 | کد خبر : 7649 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار جدید پارس آبادمغان امروز چهارشنبه معرفی می شود

فرماندار جدید شهرستان مرزی پارس آبادمغان عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری معرفی می شود.

به گزارش مغانه، قرار است در این جلسه “ناصر نصیری” نماینده اسبق مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی به عنوان فرماندار جدید پارس آبادمغان معرفی و از خدمات حدود 6ماهه “ایرج بیگدلو” فرماندار قبلی و مستعفی این شهرستان قدردانی شود.

گفته می شود، نصیری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال 93، از حوزه انتخابیه گرمی نامزد خواهد شد . براساس قانون، داوطلبان نمایندگی مجلس باید 6ماه قبل از شروع ثبت نام از سمت خود استعفا دهد. بنابراین نصیری تا حدود شهریور ماه سال آینده سکانداری فرمانداری پارس آباد را بر عهده خواهد گرفت.

این گزارش حاکیست، ایرج بیگدلو در اوایل آبان ماه جاری طی نامه ای به استاندار اردبیل از سمت فرمانداری پارس آباد استعفا کرد. در حالی که مردم و افکار عمومی پارس آباد به لحاظ شایستگی و توانمندی بی نظیر بیگدلو، اصلاً با کناره گیری وی موافق نبوده اند، استاندار اردبیل با این استعفانامه موافقت کرد تا شهرستان مرزی و ولایت مدار پارس آباد از خدمات یک فرماندار باکفایت و لایق محروم شود.

گرچه منابع نزدیک به فرماندار قبلی پارس آباد، فشارهای سیاسی، بهانه تراشی ها، کارشکنی ها، سنگ اندازی ها و مخالفت های بی مورد معاون سیاسی استاندار اردبیل و فضای سیاسی حاکم بر استان علت استعفای ایرج بیگدلو اعلام می کنند ولی استاندار اردبیل و نماینده شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای در مصاحبه های جداگانه ای با رسانه های گروهی،علت و انگیزه ایرج بیگدلو از کناره گیری از سمت فرماندار را مشکلات خانوادگی و شخصی عنوان کرده اند.

فرماندار قبلی پارس آباد در این خصوص تاکنون اطلاع رسانی نکرده و بدون شک بیگدلو با حضور در این جلسه موضوعات و مسایلی که وی را مجبور به استعفا کرده بیان خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

برومند منطقه را فلج کرد