امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 25th, 2016 10:49 | کد خبر : 18752 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: تکمیل طرح های نیمه تمام باعث تحول اساسی پارس آباد مغان می شود

فرماندار پارس آباد گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های در حال اجرا و نیمه تمام، سبب رونق و تحول اساسی این شهرستان مرزی خواهد شد.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه ها و ادارات پارس آباد افزود: پایاب سد خداآفرین به عنوان عظیم ترین پروژه در سطح استان با تز ریق اعتبار مناسب هم اکنون با شتاب خوبی در دست اجراست که با بهره برداری از آن شاهد ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای هزاران نفر و افزایش چشمگیر تولید محصولات در منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۷۰طرح مهم تولید، خدماتی و اقتصادی با یک هزار و ۱۱۳میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح می شود، ادامه داد: به لحاظ فراهم بودن بستر و زمینه سرمایه گذاری و برخورداری از استعدادهای خدادادی از جمله آب و خاک مرغوب، بیشترین امکانات و اعتبارات در بین شهرستان های استان عاید پارس آبادمغان شده است.

photo_2016-08-25_15-03-13

وی، کشت و صنعت های مغان و پارس، رودخانه پرآب ارس، شرایط آب و هوایی مناسب، عشایر و مردمان غیور و زحمتکش را از سرمایه های بی نظیر این منطقه دانست و اضافه کرد: فرودگاه این شهرستان از قبل از انقلاب اسلامی و مرکز استان راه اندازی شده که این نماینگر موقعیت کم نظیر منطقه است.

صمدی افزود: در حالی که دیگر شهرستانهای استان مهاجر فرصت هستند و رشد جمعیت در آنها منفی است، این منطقه به علت وجود زمینه های اشتغال از مناطق مهاجر پذیر کشور است و در حال حاضر با رشد مثبت جمعیت روبه رو است.

photo_2016-08-25_15-03-04

وی، بازگشایی فرودگاه، چهاربانده کردن راه ارتباطی پارس آباد – سربند، تکمیل، تجهیز و راه اندازی بیمارستان ۱۶۰تختخوابی و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهری را از طرح های مهم در حال اجرای این شهرستان عنوان و بیان کرد: افتتاح این پروژه ها ، پارس آباد را در مسیر رشد و توسعه بیشتر قرار خواهد داد.

در این همایش با اهدای لوح و هدیه از کارمندان و مدیران نمونه ادارات و نهادهای منطقه تجلیل شد.

معرفی “غریب منوچهری” به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، اجرای موسیقی عاشیقلار و قرائت شعر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این آیین بود.

photo_2016-08-25_15-01-50 photo_2016-08-25_15-02-52

 

اخبار مرتبط

نظرات