- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار: بیمارستان 120تخت خوابی پارس آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

IMG_6772

فرماندار پارس آباد گفت: تا پایان سال جاری طرح بیمارستان 120تخت خوابی این شهرستان تکمیل و بهره برداری می رسد.

به گزارش مغانه، ولی کریمی امروز/شنبه/ در جمع مدیران دستگاه های اجرایی پارس آباد بیان کرد: این بیمارستان که از پروژه های بزرگ در دست اجرای منطقه محسوب می شود، هم اکنون 78درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با افتتاح و راه اندازی آن مشکلات و نارسایی های بهداشتی و درمانی از جمله کمبود تخت، تجهیزات پزشکی و درمانی و پزشک متخصص در رشته های مختلف برطرف خواهد شد.

وی، در ادامه به ضرورت تسریع در روند اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد تاکید و اظهار کرد: این طرح که تکمیل آن از مطالبات اساسی مردم منطقه است، 42درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، با اعلام اینکه طرح چهاربانده کردن محور پارس آباد – سربند به طول بیش از 20کیلومتر با سرعت مطلوبی در حال اجراست، افزود: این پروژه در دو قطعه اجرا می شود و با بهره برداری از آن شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده ای درمسیر یاد شده خواهیم بود.

به گفته وی، پروژه مسکن مهر این شهرستان در دو فاز اجرا می شود که در فاز اول یک هزار و 14واحد و در فاز دوم یک هزار و 296واحد مسکن احداث خواهد شد.

او، اضافه کرد: در سوم خرداد امسال 300واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شد و در هفته دولت 500واحد دیگر افتتاح خواهد شد.

وی، از احداث دو باب مدرسه و یک باب مسجد در پروژه مسکن مهر این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح مسکن مهر بخش قابل توجهی از معضلات مسکن این منطقه حل شده است.

رئیس شورای اداری پارس آباد با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: سراسر زندگی شهیدان رجایی و باهنر، اخلاص، ساده زیستی، صداقت، مجاهدت و ایثار و ازخودگذشتی بود و ما باید به عنوان خادمان مردم، این دو شهید والامقام را الگوی خود قرار دهیم.