- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرماندار: بخش درمان پارس آبادمغان نیاز به توجه اساسی دارد

به گزارش مغانه، مهدی احمدی در بازدید از مراکز و کلیلنیک های تخصصی درمانی و اورژانس پارس آباد افزود: امکانات و تجهیزات موجود پزشکی و درمانی ، جوابگوی نیاز مردم نیست و باید هرچه زودتر برای رفع آنها چاره اندیشی شود.
وی کمبود پزشک متخصص در برخی رشته ها و نبود دستگاه و مرکز MRI را از مشکلات جدی این شهرستان مرزی عنوان کرد و گفت: وجود چنین مشکلات و نارسایی هایی موجب سرگردانی بیماران و مراجعه آنان به مرکز استان و یا استان های دیگر می شود.
وی همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی پارس آباد و با بیان اینکه این شهرستان دومین شهرستان پرجمعیت استان و یکی از مهاجر پذیرترین مناطق استان می باشد اظهار کرد: با اجرای طرح نظام سلامت، خدمات بهداشتی و درمانی نسبت به گذشته از نظر کیفی ارتقا یافته است.
وی به تجمیع و رفع مشکلات ساختمان اجاره ای کلینیک های درمانی تاکید کرد و گفت: به منظور توسعه و بهبود امکانات درمانی و خدمات رسانی مطلوب به مراجعان، نیاز است کلینیک تخصصی در محوطه شبکه بهداشت و درمان تاسیس و راه اندازی شود.
فرماندار پارس آباد همچنین در بازدید سرزده از شعبات مختلف شبکه بهداشت و درمان پارس آباد ، ضمن آشنایی با نحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات و پشتیبانی اداری، نظرات تعدادی از بیماران و مراجعه کنندگان را در خصوص چگونگی خدمات رسانی و میزان رضایت مندی آنان جویا شد.