امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 10th, 2016 12:34 | کد خبر : 18945 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار: امنیت در مرزهای پارس آبادمغان حاکم است

فرماندار و رئیس شورای تامین پارس آبادمغان گفت: امنیت و آرامش در سراسرمرزهای این شهرستان حاکم و برقرار است.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی پارس آباد افزود: این امنیت و نظم و آرامش حاکم در مرزهای منطقه، در سایه تلاش و زحمات بی وقفه مرزبانان و مرزنشنیان غیور تامین شده است.

وی سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ دانست و گفت: مهم ترین رسالت حکومت اسلامی ایجاد امنیت پایدار در کشور است که در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، مشارکت فعالانه مردم و تلاش ها و فداکاری های مرزبانان خستگی ناپذیر این مهم در ایران اسلامی محقق شده است.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه آبستن حوادث مختلف است و با مشکلات، ناامنی ها و تنش های زیادی دسته و پنجه نرم می کنند، اضافه کرد: در نتیجه رهبری های حکیمانه مقام عظمای ولایت، پشتیبانی و صبر و استقامت مردم و به برکت خون شهدا و تلاش و از خود گذشتگی مرزبانان غیور کشورمان و ایثارگری و رشادت مدافعان حرم، ایران اسلامی جزیره ای امن در دل دریای طوفان زده است.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس آبادمغان از اجرای طرح جاده های مرزی در نوار مرزی این منطقه خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه ها از مطالبات منطقه است و تحقق آن باعث تسهیل در تردد مرزبانان و حفاظت و حراست از مرزهای این شهرستان می شود.

او با اشاره به جاذبه ها،ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری پارس آباد در سواحل رودخانه ارس، اظهار کرد: استفاده مطلوب و بهینه از این قابلیت های طبیعی و ایجاد و اتمام زیرساخت های فرهنگی و گردشگری در کنارهای ارس از جمله در تالاب های سد میل و مغان و تپراق کندی و ۴۰پله و نیز تکمیل تفرجگاه ساحلی ارس از نیازهای مردم منطقه است که در صورت اجرایی و تکمیل آنها شاهد رونق اقتصاد و صنعت توریسم در این خطه مرزی خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظرات