امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 29th, 2015 5:05 | کد خبر : 14042 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرماندار اسبق پارس آبادمغان درگذشت

موسی علی‌نژاد دومین فرماندار شهرستان مرزی پارس آبادمغان بعد از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مغانه، مرحوم علی‌نژاد که در کارنامه فعالیت اجرایی خود مسوولیت‌های مختلفی را داشت در آخرین سمت خود به عنوان فرماندار نمین در دولت نهم و دهم انجام وظیفه کرد و همواره در کارهای نیک و خیرخواهانه نیز پیشقدم بوده و نام نیکی را از خود به یادگار گذاشته است.

موسی علی‌نژاد پرسابقه‌ترین فرماندار استان اردبیل از نیروهای ارزشی و انقلابی بوده که قرار است مراسم تشییع پیکر مرحوم علی‌نژاد امروز سه شنبه در اردبیل برگزار شود.

وی از بهمن سال ۷۰تا اردیبهشت ۱۳۷۵ مسوولیت فرمانداری پارس آبادمغان را عهده دار بود.

۸۹۶

۹۵۴

اوایل دهه ۷۰/ مرحوم علی نژاد فرماندار اسبق پارس آباد در کنار علی اصغر خامنوی مدیرعامل وقت شرکت کشت و صنعت مغان (عکس از شمس الله آزادی)

 

اخبار مرتبط

نظرات

وطن پرست

خدا بیامرزدش

محسن

از جناب فولادی و شمس الله آزادی که بنیان گذار فیلم و هنر دراین شهرستان می باشد نهایت تشکر را دارم

ایدین ارژنگی

خدا رحمتش کند جا دارد فرماندار محترم پارس اباد به احترامش مراسم گرامیداشتی برگزار کند

علی رضا ارژنگی

خدای بزرگ و متعال رحمت کند مرحوم علی نژاد را ، ایشان را من در سال های ۶۰ و ۶۱ در جبهه های جنوب کشور که همسنگر بودیم شناختم ، فردی مومن ، متقی و جهادگر بود و بعد از ۱۱ سال در سال های ۷۰ و ۷۱ نیز در فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان با هم مشغول خدمت بودیم ، خداوند برای آن سفر کرده رحمت واسعه و برای خانواده آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید انشاالله.

بابك رهنمون

بله خدا بیامرزد .

آیدین دادگر

روحش شاد و یادش گرامی باد