امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 1st, 2014 5:52 | کد خبر : 3211 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فرمانداران پارس آباد و بیله سوار معرفی می‌شوند/ در حوزه انتخابیه خود به دیگر نمایندگان حق دخالت نمی دهم

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم گزینه نهایی فرمانداری بیله سوار و پارس آباد به زودی معرفی می شوند. حجت‌الاسلام حبیب برومند، اظهار کرد: بنده به هیچ عنوان در حوزه انتخابیه خود به دیگر نمایندگان حق دخالت نمی دهم و استاندار اردبیل گزینه […]

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم گزینه نهایی فرمانداری بیله سوار و پارس آباد به زودی معرفی می شوند.

حجت‌الاسلام حبیب برومند، اظهار کرد: بنده به هیچ عنوان در حوزه انتخابیه خود به دیگر نمایندگان حق دخالت نمی دهم و استاندار اردبیل گزینه های نهایی برای فرمانداری بیله سوار و پارس آباد را به زودی اعلام و معارفه می کند.

وی از دیدار قریب الوقوع خود با رئیس جمهور در مورد درخواست ها و برآورده شدن برخی از انتظارات خبر داد و گفت: بنده به تنهایی به دیدار رئیس جمهور می روم و قرار نیست این دیدار با حضور مجمع نمایندگان باشد.

برومند با اشاره به انتشار بیانیه اخیر در نماز جمعه اردبیل علیه مدیرعامل جدید کشت و صنعت که او را در این بیانیه معامله گر معرفی کرده اند، بیان کرد: در حال حاضر مجمع نمایندگان استان دچار دودستگی شده اند به طوری که 4 نفر در یک جبهه قرار دارند و 3 نفر دیگر نیز در جبهه مقابل هستند و ما سعی می کنیم از حق و حقوق مردم در حوزه های مختلف و با پیگیری های لازم دفاع کنیم و در انتخاب مدیران نیز در حد شعار اعتدال و عقلانیت دولت رفتارهای لازم را انجام دهیم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که بنده را معامله گر معرفی کرده اند قابل تأمل است چرا که برخی از نمایندگان به جای آن که مدافع مردم مغان در اجرای پروژه سد خداآفرین و پوشش 200 هزار هکتاری اراضی منطقه با بهره گیری از ظرفیت آبیاری تحت فشار باشند سر انتخاب مدیرعامل کشت و صنعت سر و دست می شکنند که واقعا این امر جای تأمل و تعجب دارد.

وی افزود: در مورد پروژه پتروشیمی اردبیل بنده به همراه 3 نفر از نمایندگان دیگر استان از طریق بانک ملی و با تشکیل کنسرسیوم بانکی پرداخت تسیهلات را پیگیری می کنیم.

برومند در مورد بودجه سال آینده و تکمیل پروژه فرودگاه پارس آباد و تکمیل تعریض و بهسازی آن گفت: یکی از آرزوهای دیرین مردم منطقه افزوده شدن تعداد پروازهای فرودگاه پارس آباد است که مسئولان امر قول داده اند اوایل سال آینده این تعریض و تکمیل پروژه فرودگاه پارس آباد که بعد از چندین سال مورد بهسازی قرار گرفته به تقویت ارتباطات هوایی و دایر شدن پروازهای مختلف منجر شود که این فرودگاه می تواند نقش جایگزین برای فرودگاه مرکز استان را داشته باشد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین رایزنی ها برای استخراج و اکتشاف نفت مغان اظهار کرد: وزیر نفت قول داده است تا از فروردین سال آینده با حفر 4 حلقه چاه این کار عملیاتی شود که امیدواریم به شایستگی به ثمر نشسته و از منافع آن مردم شمال استان استفاده کنند.

 منبع/تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات