- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرمانداران حق موضع گیری در انتخابات را ندارند

به گزارش مغانه، طاهر شریفی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری و بخشدار مرکزی پارس آباد افزود: در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه استفاده فرمانداران وبخشداران و سمئولان دولتی از امکانات بیت المال، له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی، بر اساس قانون و به صورت جدی با متخلفان رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما باید فضا را برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات آتی فراهم کنیم، ادامه داد: وظیفه ما امانتداری و صیانت از آرای تک تک مردم و و برگزاری انتخابات سالم و عاری از هرگونه حاشیه و تقلب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور در مقطع و برهه خاصی قرار دارد، افزود: دولت روحانی در سطح بین المللی ، گام های موثر و بلندی برداشته است و با تلاش و تدبیر خود ، ایران اسلامی را در مرحله جهش اقتصادی و صنعتی قرار داده است.

وی به همت و تلاش و خدمات دولت در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و بیان کرد: در سایه تلاش و کوشش مضاعف و سیاست ها و برنامه های اصولی و منطقی دولت، کشور در زمینه های اقتصادی رشد خوبی داشته است.

شریفی با اعلام اینکه در زمان حاضر طرح های مهم و عظیمی در سطح استان و شهرستان در دست اجراست، گفت: تخصیص اعتبارات اغلب پروژه ها با وجود محدودیت های مالی تقریباً صد در صد است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های پارس آباد اضافه کرد: هم اکنون عظیم ترین پروژه ها به خصوص در حوزه آب و خاک در سطح استان در این منطقه مرزی اجرا می شود که با بهره برداری از آنها بخش اعظمی از مشکلات و کاستی های مردم برطرف خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پارس آباد مغان می تواند در دنیا بی نظیر و پیشتاز باشد بر استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های منطقه و احیای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه پارس آباد مغان یک شهرستان بزرگ و مهمی است، بیان کرد: این شهرستان در با وجود قابلیتها و توانمندی های منحصر به فرد، مشکلات و کاستی های بزرگی دارد که باید برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

وی استان اردبیل را از نظر نیروی انسانی نخبه و کارآمد سرآمد استان های کشور دانست و گفت: توانمندترین مدیران کشور از این استان هستند که در جای جای میهن اسلامی انجام وظیفه می کنند.

وی به بکارگیری نیروهای نخبه، مجرب، متعهد و شایسته را در حوزه ها و بخش های مختلف استان را در پیشرفت و رونق منطقه ضروری دانست و افزود: متاسفانه شرایط استان جوری است که در بحث نگهداشت نخبگان مشکل داریم.

وی سرپرست فرمانداری و بخشدار جدید پارس آباد را از نیروهای توانمند و کارآمد اعلام کرد و با بیان اینکه تقابل باعث بروز تخاصم و فلج شدن نیروی انسانی و عقب ماندگی می شود، از آنان خواست بدون ورود به بحث ها و مسایل حاشیه ای به دنبال خدمت به مردم و حل مطالبات منطقه باشند.

وی تغییر و تحول را امری عادی و به نفع مردم و کشور دانست و افزود: مسئولیت ها امانتی است در دست مدیران دستگاههای دولتی و ما باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا از این امانت به خوبی و شایستگی امانتداری و به نفع مردم استفاده کنیم .

در این مراسم مهدی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری و محبوب حسینی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی پارس آباد مغان معرفی شدند

19 Comments (Open | Close)

19 Comments To "فرمانداران حق موضع گیری در انتخابات را ندارند"

#1 Comment By هممشهری On 2015/04/30 @ 2:43 ب.ظ

ضمن عرض سلام خوشحالم که چنین فرماندار متعهد و متخصصی نصیب شهرستانمان شده هست وی از نیروهای وزارت کشور بوده و مدیر کل حراست استانداری مرکزی را در کارنامه خود دارد امیدوارم که قابلیتهای این شهرستان را به معرض ظهور با هماهنگی استانداری و نماینده برساند.ولی متاسفم که برای بخشداری مرکزی میتوانستند از افراد توانمند ومتخصص استفاده نمایند که درحوزه فرمانداری پارساباد و بیله سوار چنین افرادی وجود دارند تا اقای حسینی پیچ و خم وزارت کشور را یاد بگیرد کار از کار گذشته هست بهتر بو د ازوی در آموزش و پرورش استفاده میکردنند.

#2 Comment By عاشق مغان On 2015/04/30 @ 2:50 ب.ظ

بالاخره آقای نصیری دیدی نمیتونی با بخشدار بخش … یعنی ج_ط مبارزه کنی آخر شکستت داد وای به حال تو که دوستانت در استانداری به تو خیانت کردن

#3 Comment By سینا On 2015/05/01 @ 7:02 ق.ظ

آقای برومند حضرتعالی در انتصاب بخشداری بخش جعفر آباد داد وفریادی کشیدی فلانی هیچگونه سوابق مدیریتی ندارد وتوانمندی لازم برای مدیریت بخشداری را ندارد حالا چه شدمسئولیت بخشداری مرکزی جمعیت دویست هزار نفری را به شخص بی تجربه وروستائی سپردی شما اصلا به فکر مردم هستی یا منافع شخصی واز طرفی بارها از طریق این سایت ویا حضوری به شما متذکر گردید ه در پستهای مدیریتی لااقل از نیروهای ایثارگران نیز استفاد شود متاسفانه تا بحال استفاده نشده واکثر مدیران شهرستان پارس آباد از قشر غیر ایثارگرهستند در حالیکه دوام وبقای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری آنان در دوران هشت سال جنگ بوده است که چه زود مال ومنال دنیا چشم شمارا هم بسته امیدوارم هر چه زودتر در این اندک زمان باقی مانده به خودت بیایی وآینده خودت را نزد آنان خراب نکنی

#4 Comment By داود On 2015/05/01 @ 11:19 ق.ظ

اره جون خودت

#5 Comment By معلم On 2015/05/01 @ 11:48 ق.ظ

اقای روحی بخشدار مرکزی سابق هم نیروی اموزش پرورش بود نزدیک به چهار سال به عنوان بخشدار پارس اباد فعالیت کرد واقای حسینی فردی است معتدل گرا واز چهر ه های سیاسی شناخته شده منطقه می باشد ودر زمان اانتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ به عنوان اعضای اصلی ستاد هاشمی فعالیت می کردو الان هم عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در شهرستان پارس اباد و می باشد و قبلا هم به عنوان کارشناس در اموزش پرورش فعالیت می کرد

#6 Comment By دلسوز مغان On 2015/05/01 @ 5:07 ب.ظ

معلم و بخشدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب اش مشخص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما……………………..

#7 Comment By مغانی On 2015/05/02 @ 6:22 ق.ظ

بله آقای معلم گل بود به سبزه نیز آراسته شد وای بحال بخش مرکزی چند سالیه هیج عملکردی توی این بخش ندیدیم و انتطار هم نداریم ببینیم با این انتصابهای مشخص و ….

#8 Comment By م – ن On 2015/05/02 @ 7:32 ق.ظ

در پاسخ به آقا سینا باید بگویم وقتی فرد موردنظرشان – فرق نمیکنه چپ باشن یا راست- در منطقه به مسند قدرت می رسه به خاطر این انتخاب جشن و پایکوبی از دولت و استاندار تعریف و تمجید می کنید و می گویید برومند نقشی نداشت و استاندار انتخاب کرد و وقتی فرد دیگری که باب میل شما نیست به راس کار می آید داد و بیداد می کنید و می گویید این فرد بی تجربه، کم سواد و وابسته به برومند است و نماینده انتخاب کرده . آقای حسینی اتفاقا یک نیروی با تجربه و کاربلد و گزینه استاندار است. خودش هم در روز معارفه گفت که شریفی معاون سیاسی استاندار دوست صمیمی من است. وقتی نیروی غیربومی می آد جنابعالی و امثال شماها فریاد اعتراضتان گوش فلک را کر می کند و میگویید مگر در منطقه قحط الرجال است که فرد غیر بومی را معرفی میکنید. پس بی خود شلوغش نکنید.

#9 Comment By سینا On 2015/05/02 @ 10:14 ق.ظ

برادر محترم م- ن اگر موضوع بنده ارتباطی به اظهارات جنابعالی باشد حرفهای شما متین . سخن بنده این است که نماینده محترم تناقض گویی نکند . واز طرفی اشاره شده در پستهای مدیریتی بهتر است حدالامکان از یادگاران هشت سال جنگ نیز استفاده شود وتنها برای رسیدن به قدرت از آنان خرج نکنند وهمچنین بنده معتقدم فردریشه دار وبا ایمان وعلاقمندبه منطقه وباتجربه واز بدنه خود آن تشکیلات به مسند مدیریت اداره شهرستان برسد برای حل مشکلات منطقه بهتر است که دراین راستا نماینده نقش اساسی را برای شناخت فرد دارد چون مردم به اعتماد کردندو چهارسال امورات شهرستان را به واگذارکردند وباید به نقطه نظرات مردم توجه نموده وبهترین ها را برای اداره شهر انتخاب نمایند

#10 Comment By رضا On 2015/05/02 @ 10:55 ق.ظ

اقای حسینی در اینده ی نزدیک به عنوان فرماندار پارس اباد یا بیله سوار معرفی می شود

#11 Comment By شکوری On 2015/05/02 @ 7:14 ب.ظ

سینای عزیز اولا آقای حسینی تابه دیروز رییس آموزش متوسطه بود که بیش از ششصد نفر لیسانس فوق لیسانس ودکترا زیر مجموعه اش بود وبه بهترین شکل مدیریت میکرد وهمه از عملکردش راضی بودند وافسوس که این مدیرتوانمند ولایق ازمجموعه ما رفت . ثانیا آقای حسینی ازنیروهای اصلاح طلب منطقه وعضوموثر شورای هماهنگی اصلاح طلبان منطقه وازاعضای شورای سیاست گذاری ستاد روحانی بودندناگفته نماند پایگاه امدادجاده ای سربند هلال احمر زمانی که آقای حسینی عضو هیات مدیره وبازرس هیات مدیره هلال احمر استان اردبیل بودند گرفته شد ودراین راستا حسینی تلاش شبانه روزی کرد یه کمی انصاف داشته باشید این مرد را بنده از نزدیک میشناسم خیلی سرسخت مصمم ونترس وپایبند به اصول اصلاحات هستند .

#12 Comment By محمدی On 2015/05/02 @ 8:08 ب.ظ

آقا سینا لطفا بیدار شویدالان زمان دولت تدبیر وامیدوحسینی از حامیان دولت هستند. استاندار ومعاونینش ازوی حمایت کرده اند وخواهند کرد. حسینی مدیری لایق وتوانمندوتحصیل کرده سیاست است بخشداری راباانگشتانش اداره خواهد کرد خواهیددید . خواهشا یه کمی منصف باشید

#13 Comment By شایان On 2015/05/03 @ 10:38 ق.ظ

آقایانیکه به آقا سینا انتقاد می کنید این انقلاب و نظام بهای زیادی داده، هزاران شهید وجانباز وجوانان رزمنده که درطول هشت سال دفاع مقدس از مهین وشرف وغیرت ایرانی دفاع کردند وعاشقانه وخالصانه سینه سپر نمودند بیشتر از هر کس دیگری دلشان به وطن و کشور عزیزمان ایران می سوزد . به این فرمایش امام خمینی رهبر کبیر انقلاب که فرمودند: ((نگذارید ای انقلاب بدست نا اهلان ونامحرمان بیافتد)). جامه عمل بپوشانیم.

#14 Comment By اکبر On 2015/05/03 @ 5:05 ب.ظ

با سلام خدمت عزیزان ‘ بهترین و مناسبترین گزینه برای بخشداری مرکزی اقای حسینی بود ‘ همسو با دولت و عضو شورای سیاست گذاری دولت ‘

#15 Comment By علی On 2015/05/03 @ 5:08 ب.ظ

سلام
اقای حسینی فرد ی لایق و توانمند که دارای بینش روشن و عمیق نسبت به منطقه دارد فردی بومی و دلسوز منطقه

#16 Comment By ناشناس On 2015/05/04 @ 6:20 ق.ظ

لطفا بیش از این آقای حسینی را تعریف و تمجید نکنید نامبرده از یکسال پیش یک معلم ساده و در حد ابتدایی مشغول بود .اطلاعات نامبرده بخصوص در بخشداری در حد صفر بوده برای من جای سوأل است شهرستان به این بزرگی بعد از مرکز استان چرا مسوولان استانی در خوابند بنظر من شایسته سالاری به هیچ وجه در انتصاب ها رعایت نشده است وباید چنین حرکت مسوولان استانداری اردبیل را به خدای بزرگ سپرد در نهایت در پست های بخشداری و فرمانداری نباید افراد ناکار آمد و بی تجربه استفاده کرد

#17 Comment By همشهری On 2015/05/04 @ 7:51 ق.ظ

سلام مردم قضاوت خواهند کرد. اقای حسینی فردی لایق و توانمند می باشد . ایشان شایسته برای پست های بالاتری هستن . ایشان کارشناس مسئول متوسطه آموزش و پرورش بودن که مدیریت بیش از صد مدیر را برعهده داشتن .چطور شما از تجربه حرف می زنید عضو هیات مدیره وبازرس هیات مدیره هلال احمر استان اردبیل بودند یه کمی انصاف داشته باشید این مرد را بنده از نزدیک میشناسم خیلی لایق و شایسته می باشند

#18 Comment By اصلاح طلب On 2015/05/07 @ 9:25 ق.ظ

امیدواریم آقای آرام حلیم را از فرمانداری بیله سوار بردارند چون ایشان نه اصلاح طلب است نه اصولگراست، دنبال منافع شخصی است. اکثر اصلاح طلبان واعضای ستاد روحانی ناراحت هستند.

#19 Comment By چیللر On 2015/05/10 @ 9:52 ق.ظ

سلام ، همه نظرات را خوندم ، حق با سیناست ، حسنی که بلد نیست دو کلمه حرف بزند و یا دوسطر مطلب بنویسد ، چگونه گزینه استانداریست ؟ امروزه لیسانس و فوق لیسانس بودن مایه مباهات و افتخارنیست، چراکه دانشگاهها تبدیل به بنگاه های اقتصادی شده و روسای دانشگاه ها همچون کاسب های دوره گرد دانشجو دانشجو فریاد میزنند ! کما اینکه پارسال حتی ثبت نام نکنندگان در ازمون سراسری نیز حق انتخاب رشته داشتند و امسال نیز از هم اکنون مژده می دهند که همه در کنکور سراسری قبولند ! آیا با این وضع جای افتخار وجود دارد!؟