امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 23rd, 2014 9:35 | کد خبر : 4673 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فتح خرمشهر در سايه پيروي از ولايت محقق شد

رئيس اداره تبليغات اسلامي پارس آباد گفت: فتح خرمشهر و حراست از ميهن اسلامي در سايه پيروي از ولايت و تبعيت از رهنمودهاي رهبري محقق شد.

unnamed[1]

حجت الاسلام حسن باقري روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و جانفشاني رزمندگان غيور در خلق اين حماسه بزرگ، افزود: بايد فرهنگ ايثار و شهادت رزمندگان از ابتداي جنگ تا عرصه کنوني مکتوب شود.

باقری گفت : مقاومت خرمشهر نشان از حق باوري نسلي به پا خاسته بود که در پرتو ولايت و براي حراست از ميهن اسلامي ، مرزهاي شهادت را رهپويه خود ساخت تا اعجاز مقاومت را بر تارک تاريخ رقم زنند.

وي ادامه داد: روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادي و به فرموده امام خميني (ره ) فتح ارزشهاي اسلامي است که موجب برانگيختگي احساسات و عواطف پاک ملت ايران شد و همدلي و وحدت را ميان اقشار ملت پديد آورد.

باقری با اشاره به اينكه دوران دفاع مقدس نقطه اوج اقتدار ملت ايران است اظهار داشت: رهنمودها و تدابير پيامبرگونه حضرت امام (ره) موجب شد دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود نايل شوند.

وی خاطرنشان كرد: توطئه‌ها و اقدامات خصمانه استكبار جهاني بر عليه ايران از زمان پيروزي انقلاب اسلامي تا شروع جنگ تحميلي وجود داشت اما هيچگاه دشمن فكر نمي‌كرد كه با چنين شكست بزرگي در ايران مواجه شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي پارس آباد، برگزاري هر چه باشکوهتر مراسم گراميداشت سوم خرداد را عامل مهمي در راستاي تبليغ فرهنگ ايثار در جامعه عنوان کرد و گفت: بي گمان تبليغ روحيه ايثار و شهادت و ارزش هاي حقيقي و ماندگار حماسه سوم خرداد و تبيين ماهيت اين حماسه براي جوانان و نوجوانان ميهن اسلامي از اهداف مهم و اساسي بزرگداشت اين روز عزيز است که بايد سعي شود با تبليغ و اطلاع رساني گسترده تمام آحاد مردم در برنامه هاي گراميداشت اين روز شرکت نمايند.

 

اخبار مرتبط

نظرات