امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 1st, 2018 3:43 | کد خبر : 22870 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

فاصله ای بین دستگاه های اجرایی و قضایی پارس آباد وجود ندارد

فرماندار پارس آباد گفت که هیچ فاصله ای بین دستگاه های اجرایی و قضایی در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش مغانه آنلاین، علی علایی روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه روسا و دادستانهای حوزه قضایی پارس آباد و روسای دادگاه عمومی بخش جعفرآباد مغان افزود: تعامل و همکاری های تنگاتنگ بین مدیران دولتی و قضایی در ایجاد امنیت پایدار، آرامش و آسایش در جامعه و رفع مشکلات و مطالبات مردم بسیار اثربخش بوده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با جنگ نرم به دنبال رخنه در کشور و بی هویت کردن نسل جوان هستند، ادامه داد: همدلی و همراهی مردم و مسوولان و پیروی از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب، دشمنان و بدخواهان نظام را در میدان جنگ نرم نیز زمین گیر کرده است.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است بیان کرد: نباید هیچ فاصله ای بین دستگاه های قضایی و اجرایی بیفتد.

وی حفظ امنیت و آسایش را نیاز جامعه دانست و گفت: این مهم جزء در سایه وحدت و یکدلی و پرهیز از اختلاف و دودستگی حاصل نمی شود.

علایی با بیان اینکه مسوولان اجرایی و قضایی باید خود را وقف خدمت بی منت به مردم بکنند، گفت: در همه حال باید شان و منزلت والای مردم حفظ شود.

او از حل مشکل کشت دوم زراعی در منطقه خبر داد و گفت: در سایه تعامل و همکاری مطلوب میان دستگاه ها، در سال زراعی جاری هیچ مشکلی در بحث کشت ثانویه زراعی در منطقه وجود ندارد.

فرماندار پارس آباد اضافه کرد: هر ساله در بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی منطقه مشکلات و نارسایی هایی وجود داشت که امسال با برنامه ریزی به موقع و اصولی، شاهد بی حاشیه ترین خرید تضمینی در این شهرستان بوده ایم.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت نامطلوب جاده های مواصلاتی پارس آباد گفت: بیش از ۷۰درصد تصادفات رانندگی استان در حوزه استحفاظی و محورهای ارتباطی این شهرستان رخ می دهد.

وی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از پرونده های قضایی مربوط به بخش تازه کند مغان است، بر ضرورت تاسیس و راه اندازی دادگاه عمومی در این بخش تاکید کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات