امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 9th, 2013 8:36 | کد خبر : 1107 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برای اولین بار عمل جراحی پیوند ران در پارس آباد انجام شد

برای نخستین بار عمل جراحی نادر پیوند ران در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد با موفقیت انجام شد. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این عمل جراحی موفقیت‌آمیز که عصر امروز و در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد و به همت جراحان متخصص انجام شد، جوان 20 ساله از قطع پا نجات پیدا کرد. ضیا دادگر […]

برای نخستین بار عمل جراحی نادر پیوند ران در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این عمل جراحی موفقیت‌آمیز که عصر امروز و در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد و به همت جراحان متخصص انجام شد، جوان 20 ساله از قطع پا نجات پیدا کرد.

ضیا دادگر جراح بیمارستان امام خمینی (ره) پارس‌آباد در این رابطه گفت: با مراجعه جوان 20 ساله به اورژانس بیمارستان امام متوجه شدیم که این جوان از درد شدید ران و شوک‌های وارده به آن در ناراحتی و نگرانی است که با بررسی‌های انجام شده و امکانات موجود بیمارستان تصمیم گرفتیم در اتاق عمل بیمارستان امام روی ران این جوان عمل جراحی پیوند را انجام دهیم.

وی به موفقیت‌آمیز بودن این عمل جراحی اشاره کرد و افزود: بعد از سه ساعت عمل جراحی سخت و سنگین هم اکنون پای این بیمار مورد مداوا قرار گرفته و در وضعیت مناسبی است به طوریکه حیات خود را باز یافته است.

 این جراح اظهار امیدواری کرد تا چند روز آینده این جوان 20 ساله از بیمارستان پارس‌آباد مرخص شده و بعد از چند ماه بتواند روی پای خود بایستد.

کلمات کلیدی: , ,

نظرات