امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 17th, 2015 3:32 | کد خبر : 8781 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

عملیات گازرسانی به 38روستای پارس آباد شروع می شود

فرماندار پارس آباد از شروع عملیات گازرسانی به 38روستای فاقد گاز این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مغانه، ناصر نصیری روز شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: برای اجرای طرح گازرسانی به این روستاها 50میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است که با بهره برداری از آن تعداد روستاهای گازدار این منطقه مرزی از 68روستا به 106روستا افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اقلیم و موقعيت جعرافيايي شهرها و روستاهاي پارس آباد، اجراي عمليات عمراني و خدمات رساني در مقايسه با مناطق كوهستاني و سرد کشور و استان، با هزینه کمتر و شتاب بیشتر صورت می گیرد.

نصيري با ابراز رضایت از خدمات شركت گاز در اين شهرستان، از اتمام عمليات گاز رساني به فاز دوم مسكن مهر خبر داد و نسبت به گاز رساني به روستا هاي ابقايي محدوده كشت صنعت مغان تاكيد كرد.

مدير عامل گاز استان نيز با بيان اينكه شهرستان پارس آباد به عنوان دومين شهرستان در تعداد نصب انشعاب گاز مي باشد گفت: عمليات گاز رساني به 137 روستاي استان با اعتبار 300 ميليارد ریال در حال اجراست.

فيروز خدايي افزود: از آنجايي كه شهرستان پارس آباد در انتهاي مسير خطوط گاز رساني به استان قرار گرفته است به دنبال وصل خط ثانوي براي جلوگيري از افت فشار گاز هستيم.

وي از عدم پرداخت بدهي هاي جايگاه هاي سي ان جي انتقاد كرد و خواستار ارائه ی راهكار مناسب از سوي فرماندار شهرستان پارس آباد شد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات